mye tanker....

Alias

Gift med forumet
Jeg må virkelig si det er en del tanker som spretter rundt inni hodet ditt da du finner ut at du er gravid...noe jeg plutseli har begynt å tenke litt på er spontanabort, jeg er 5 uker på vei og har da selvfølgeli begynt å engste meg litt for dette??er det noe tegn?er det noe men kan ta høyde for at man unngår det??
*undrende*[:o]

Hei! Jeg har gått igjennom det samme selv, og har alle de tankene og bekymringene du sitter med nå.. Jeg er jo selv bare 12 uker på vei. Det eneste jeg har hørt, var da jeg snakket med jordmor om dette, viste hun meg en artikkel om folat, og at nyere forskning viste at folat mest sannsynlig var med på å redusere sjansen for SA. [:)] Jeg tar gravitamin, som man får kjøpt på apoteket, og det kommer jeg til å ta en stund til fremover, selv om jeg er over første trimester.. Etter råd fra jordmor.

Takk skal dere ha alle sammen!!godt å dele litt tanker å høre at andre er på samme jordet som deg selv...jeg tar folat...med noen andre vitaminer...pakken heter rett og slett gravid...det var ikke planlagt dette heller men gud som jeg gleder meg...:) Takk igjen alle sammen:)

hei. ja tenker mye på det jeg oxo,men den bekymringen kommer vi nok til å ha for våre barn hele livet. de er det kjæreste vi har. det går vel helst bra med de fleste. LYKKE TIL[;)]

hei hei Becca!

Skjønner hvordan du har det. Du skjønner av ni kvinner har fått et ekstra gen som heter for bekymringer. Det er sånnvi er vi bekymrer oss for det meste og er veldig engstelige for at noe skal være galt med det barnet vi har i magen. Jeg sitter også i den båsen der selv etter tre barn. Jeg er nå blitt gravid med mitt4 barn og har akkkurat de samme tanken og bekymringene som jeg hadde med de andre. Jeg er også redd for at det er noe galt men det er bare slik vi er laget desverre.
Den eneste trøsten jeg kan gi deg at det blir bedre etter hvert og når du ser at magen vokser og du kjenner de første tegnene til liv blir tankene bedre og du klarer å tenke mer positivt. Det hjelper også når man har kontroller hos jordmor og du får høre hjerteslagene til den lille.
Ønsker deg lykke til videre og håper dette hjalp deg litt.

Stor klem fra Gizmo

Back
Topp