Mye sykdom hos dere?

lykkespire

Elsker forumet
Nå er Mathilde på med 7. turen med feber, etter nyttår. Ho har hatt 2 omganger med influensa, men lurer på om den ene ganga var skarlagensfeber. Nå ligger ho i senga og har feberfantasi. Så vondt [&o] Har så vondt av lille jenta mi

Kjenner det begynner å bli mye nå, og ikke noe moro å være så mye borte ifra jobb.

Vi har hatt samme greia over senhøsten og januar/feb..
Småen var syk I ETT, bare med dagers "fri".. Helt håpløst..
Har vært så mye borte at jeg har måttet forskyve innleveringen av forskningsoppgaven min med måneder.
Har hatt influensa, spysyken 5-6 ganger, forkjølelse, masse feber og generell dårlig form.

Uffa, stakkars snuppa![&o]
GOD BEDRING!!!
Vi har ikke hatt feber etter jul tror jeg, husker ikke helt[:-]
Men vi hadde mange, lange runder før jul, og har vel generelt hatt mye sykdom etter bhgstart...

Uff stakkar!! [:(]

Høyrer same historiene frå mange syns eg. Me er desverre ikkje noko unntak [&:] Enten meg eller minst ein av ungane stort sett heile tida. Nokre dager pause, og når me endelig byrjar å komme ovanpå igjen så blir nokon sjuke! Når me plussar på eit brannsår som førte til 2-3 besøk hos legen kvar veke ei stund så er eg gaanske lei legekontoret kan du sei!!

Håper de snart forblir friske! Godt me går mot sommar og (forhåpentligvis masse) sol [:)]

God betring!!

Stakkars liten, masse god bedring.

Nora har også vært endel syk, ifjor brukte vi opp alle dagene med sykt barn, så jeg måtte ta endel som avspassering. Er ikke noe kjekt når de er syke. Slitsomt for barn og foreldre.

ORIGINAL: *Smula*

Vi har hatt samme greia over senhøsten og januar/feb..
Småen var syk I ETT, bare med dagers "fri".. Helt håpløst..
Har vært så mye borte at jeg har måttet forskyve innleveringen av forskningsoppgaven min med måneder.
Har hatt influensa, spysyken 5-6 ganger, forkjølelse, masse feber og generell dårlig form.

Å spysyken, den har vi * bank bank bank bank * sluppet unna. Dere har hatt mer sykdom enn vi har hatt her, så jeg skal vel ikke klage. Det er utrolig tungt når de er syke så mye. Så vondt.

Når skal du levere forskningsoppgaven din?
Jeg har vært mye vekke ifra jobb, ikke noe moro. Så nå får mannen ta sin del også. Men ikke lett når han akkurat har begynt i ny jobb.

ORIGINAL: Thejohan

Jeg er skitlei syke unger!
Her går det i ett så snart vi kommer til vintermånedene! [:'(]

Kjenner jeg òg er det! Her er det nesten bare Mathilde som har vært syk. De 2 andre har holdt seg så og si friske.
Håper det blir bedre for dere nå som vårmånedene kommer [:D]

ORIGINAL: ¤Mosepjusk¤

Uffa, stakkars snuppa![&o]
GOD BEDRING!!!
Vi har ikke hatt feber etter jul tror jeg, husker ikke helt[:-]
Men vi hadde mange, lange runder før jul, og har vel generelt hatt mye sykdom etter bhgstart...

Tusen takk [:)]
Mathilde begynte i bhg i høst, så er nok derfor det er så mye. Må igjennom det.
Så godt at dere har holdt dere friske nå på nyåret [:D] Håper det fortsetter [:D]

ORIGINAL: TiraV

Uff stakkar!! [:(]

Høyrer same historiene frå mange syns eg. Me er desverre ikkje noko unntak [&:] Enten meg eller minst ein av ungane stort sett heile tida. Nokre dager pause, og når me endelig byrjar å komme ovanpå igjen så blir nokon sjuke! Når me plussar på eit brannsår som førte til 2-3 besøk hos legen kvar veke ei stund så er eg gaanske lei legekontoret kan du sei!!

Håper de snart forblir friske! Godt me går mot sommar og (forhåpentligvis masse) sol [:)]

God betring!!

Ho må vel igjennom det. Men det er så vondt. Det har virkelig tært på ho. Ho er ikke store jenta, og har tatt av seg flere kg. Folk kommenterer det.
Ja, er det ikke typisk??! Så utrolig kjedelig. Får håpe sykdomsperioden snart er over.
Javisst, ho brant seg ho. Hvordan går det med ho nå?

Kjempedeilig å gå lysere og varmere tider i møte [:D] Herlig tid.

ORIGINAL: AnetteN

Stakkars liten, masse god bedring.

Nora har også vært endel syk, ifjor brukte vi opp alle dagene med sykt barn, så jeg måtte ta endel som avspassering. Er ikke noe kjekt når de er syke. Slitsomt for barn og foreldre.

Nå ligger ho rett ut på sofaen. Tydelig at ho ikke er i form. Ho har vært urolig i hele natt. Og det pleier ho aldri å være, selv når ho er syk. Hoster veldig.

Da var ho mye syk. Ja, det er veldig slitsomt og syns så synd på de. Håper dere holder dere mer friske iår.
Hvordan går det med bekkenløsningen din? Er du sykemeldt noe?

Huff, stakkars alle små som har vært så mye syk!
Her har det ikke vært sykdom på et par mnd, bank i bordet. I desember og januar var det en del da.

Usj....masse god bedring til lille snuppa di!![&o] Utrolig kjipt med så masse sykdom!!
Her har vi faktisk vært veldig heldige!! Tobias har kun vært hjemme fra barnehagen med feber 3 (!) dager siden han startet der høsten 2009!!! Litt forkjølet innimellom, men det er det eneste![&:] Han har faktisk aldri spydd.... *banker så hardt i bordet at sambo kikker rart*

Back
Topp