missme86
Betatt av forumet
Jeg synes min lille gutt er mye syk, og har vært mye plaget med sykdom de 3 siste mnd. Det hele startet da han begynte å få tenner, var plaget med feber og forkjølelse da de første brøt ut, å siden har vi bare hatt noen få dager hvor han er helt frisk før det er noe nytt som plager han. Til nå har vi vært gjennom:
-Feber
-Førkjølelse (tett nese og mye slim)
-Ørebetennelse
-Øyekatarr
-Spysyken
Han har mye surkling i brystet til vanelig, så vi skal til sykehuset å få sjekket dette i august. Men tross all sykdom eg han veldig livlig, godt humør, god apetitt og sover veldig godt. Men synes bare så synd på han at han alltid er plaget med noe, er det bare min gutt som har vært gjennom mye sykdom? Nå skal det jo sies at vi er mye sammen med andre barn (bhg barn) som og er mye syk så er jo mye smitte i omgangskretsen vår blandt barna.
-Feber
-Førkjølelse (tett nese og mye slim)
-Ørebetennelse
-Øyekatarr
-Spysyken
Han har mye surkling i brystet til vanelig, så vi skal til sykehuset å få sjekket dette i august. Men tross all sykdom eg han veldig livlig, godt humør, god apetitt og sover veldig godt. Men synes bare så synd på han at han alltid er plaget med noe, er det bare min gutt som har vært gjennom mye sykdom? Nå skal det jo sies at vi er mye sammen med andre barn (bhg barn) som og er mye syk så er jo mye smitte i omgangskretsen vår blandt barna.