Mye syk..

missme86

Betatt av forumet
Jeg synes min lille gutt er mye syk, og har vært mye plaget med sykdom de 3 siste mnd. Det hele startet da han begynte å få tenner, var plaget med feber og forkjølelse da de første brøt ut, å siden har vi bare hatt noen få dager hvor han er helt frisk før det er noe nytt som plager han. Til nå har vi vært gjennom:
-Feber
-Førkjølelse (tett nese og mye slim)
-Ørebetennelse
-Øyekatarr
-Spysyken

Han har mye surkling i brystet til vanelig, så vi skal til sykehuset å få sjekket dette i august. Men tross all sykdom eg han veldig livlig, godt humør, god apetitt og sover veldig godt. Men synes bare så synd på han at han alltid er plaget med noe, er det bare min gutt som har vært gjennom mye sykdom? Nå skal det jo sies at vi er mye sammen med andre barn (bhg barn) som og er mye syk så er jo mye smitte i omgangskretsen vår blandt barna.

Her har det tusla og gått sidan fødselen. Mini har hatt; øyrebetennelse, den fjerde barnesjukdommen, kikhoste og no sist en kraftig infeksjon som dei ikkje fann ut kva var, han hadde en crp på 90 og var dritelendig form med feber på 40 som var vanskelig å få ned. No sliter han med seinvirkning av kikhosten med styggstygg hoste og slim. I tillegg har han vært konstant snørrete fra fødselen av. Vi r henvist barneavdelinga da det kan være mistanke om astma som storebroren også har. No er han tidvis så tettt og surklete. Vi har starta med inhalasjobsbehansdling før det var konstantert kikhoste for dei trudde at det kanskje da var astma. Men fortsatt er han ikkje bra i pusten, legen lytta på han på onsdag og var meget overraska over funn for det svingar veldig. No håpar eg barneavdelinga vil taimot oss for første henvisning blei avvist.

Huff, dere har også vært gjennom mye da. Synes det er så tragisk når de er så mye plaget å syke :-/ Men for vår del kan jeg og tenke meg at det kan være mye pga været her oppi nord, det veksler mellom varmt og kaldt hele tiden. Håper bare dette betyr at de bygger opp et skikkelig imunforsvar :-)

Huff, det hørtes ikke noe særlig ut nei!

Her har hun bare vært småforkjølet en gang og så har hun hatt den fjerde barnesykdommen, ellers har hun vært frisk. Hadde forventa mer egentlig. Men det blir vel når hun skal starte i barnehagen... Får håpe dere har gjort unna litt sykdom til barnehagestart, og at det ikke blir så mye da!

Ja, alle sier til meg: Vent bare til ungen starter i bhg, da blir han mye syk da! Men vi har nå egentlig hatt en syk unge hele tiden :-P Så håper han bygger seg et godt imunforsvar :-)

Back
Topp