Mye svimmelhet

guttemamma3

duttamor
Desemberskatter 2016
Sliter mye med svimmelhet allerede. Har nesten svimt av noen ganger. Bør jeg få målt jern allerede? Er rhesus- og vet vi har lett for å ha lite jern

Det gjør jeg også, blacker liksom ut (blir svart foran øynene) et par sekunder fulgt av svimmelhet.. Håper vi kan få noen tips.
Er også rhesus-, visste ikke at vi har for vane å ha lite jern? :o
Har iallefall planlagt å prøve å komme meg inn til legen på fredag og høre om svimmelheten og få tatt prøver

Jøss, jeg viste heller ikke at rhesus negativ ofte har lite jern. Jeg er også rhesus negativ og svimmelhet er det største symptomet jeg har til nå på graviditeten :confused:

Viste ikke at det spilte noen rolle før andre svangerskap faktisk. Begynte å ta litt jerntilskudd i første trimester i stedet for når nivåene allerede var lave. JM mente det var et bra tiltak, men at jeg passe på å ikke ta for mye. Tenker jeg gjør det samme denne gang. Har jo rukket å bli blodgiver

Slet med svimmelhet fra befruktning til for en halv uke siden. Ikke hatt noe etter det så håper jeg slipper å ha det noe mer også.

Sliter selv med svimmelhet, spesielt hvis jeg reiser meg fort. Er bare til å kjøre på med væske:p

Back
Topp