Mye svakere strek på graviditetstest enn igår

Bkno4360392

Andre møte med forumet
Hei.
Er på RD10 med en 5dagers FET. Har ingen gravid symptom. På RD7 var testen meget svakt positiv, RD8 og RD9 starkare og igår mårrest kom det noen dråper blod som sen stoppet. Idag på RD10 er strekket meget svakt igen . Noen som vet hva dette betyr? Visst ska vel strekket bli starkare for hver dag? Alle test er tatt med morgenurin.

Jeg hadde det sånn i januar. De ble først sterkere og sterkere, også ble det svakere og svakere.
Dessverre, så endte det i mensen halvanna uka etterpå for meg.
Men håper det bare er testene som er forskjellige i fargestoffet :) Kan være det også.

Gjorde en til test nå på ettermiddagen som var starkare igjen. Og jeg skjønner ingenting.

Mange tester sterkere på ettermiddagsurin enn morgenurin, meg selv inkludert! Anbefaler deg derfor å holde deg til enten morgen eller ettermiddagstester! Ved tidligtesting så har konsentrasjonen i urinen mye å si, og det kan også være ulik mengde fargestoff i testene[emoji5]

Takker for svar. Nei, har ikke tatt Ovitrelle denne gang siden det er fryseførsøk. Trur det er best å ikke teste mer før det blir testdag om 8 dager.

Masse lykke til med videre testing og krysser fingrene for spiren sitter :)

Back
Topp