Mye sukker i bhg!!

Bebis2014

Blir kjent med forumet
Nå er det faktisk andre gang vi må si i fra til bhg om kakebaking. Denne uken har/skal barnet være i bhg 4 dager. På mandag var det bakedag, torsdag hadde de laget kakemenn og i morgen skulle de ha med pepperkaker på en utflukt... Kjenner jeg blir forbanna.

Altså kaker 3 av 4 dager... De har satt opp bakedag nesten en gang i uken i desember... Så i dag har vi søkt ny bhg plass, dette er bare en av flere ting vi reagerer på. Flere som har det slik? :P

Nå er det faktisk andre gang vi må si i fra til bhg om kakebaking. Denne uken har/skal barnet være i bhg 4 dager. På mandag var det bakedag, torsdag hadde de laget kakemenn og i morgen skulle de ha med pepperkaker på en utflukt... Kjenner jeg blir forbanna.

Altså kaker 3 av 4 dager... De har satt opp bakedag nesten en gang i uken i desember... Så i dag har vi søkt ny bhg plass, dette er bare en av flere ting vi reagerer på. Flere som har det slik? :p

Uff, ja hadde reagert på det men mulig det bare er fordi det er desember?

Den var da vel litt drøy å bytte bhg for??!?

De har da vel ikke bakt hver uke de foregående mnd?

Det er fordi det er desember og snart jul, kanskje det er til Lucia-feiring som dere sikkert blir invitert til, juletrefest, nissefest You name it.

Kanskje de faktisk skal bruke det som julegaver som ungene skal gi til besteforeldre eller dere?
For bhg lager julegaver fra ungene til familie.
Vi baker iallfall til julegaver der jeg jobber;)

Storebror april09 <3
Lillesøster juni12<3

Sony Xperia z via appen ;-)

Hva er forresten det andre dere reagerer på?

Storebror april09 <3
Lillesøster juni12<3

Her er det mange pepperkakedager, men de rekker ikke ta alle på en dag så de har delt inn i grupper. Den dagen de baker er det ikke sikkert de får smake de ferdige samme dagen, annet enn deig. He he :-) kanskje pepperkakene på utflukt er førsye smaksprøven ;)

Er ekstra nå i desember, men jo er stadig kakebaking før denne mnd også. Er også andre grunner til at vi skal bytte bhg, som lite pedagogisk læring. Da fam bhg kun trenger å ha 12 t med førskolelærer i uka. Og fysioterapeuten til barnet vårt har rådet oss til å bytte pga dette samt andre vennepar som har barn i andre barnehager. Ser veldig forskjell da! Så er det også nærmere til den andre bhg vi har søkt til :)

Er ekstra nå i desember, men jo er stadig kakebaking før denne mnd også. Er også andre grunner til at vi skal bytte bhg, som lite pedagogisk læring. Da fam bhg kun trenger å ha 12 t med førskolelærer i uka. Og fysioterapeuten til barnet vårt har rådet oss til å bytte pga dette samt andre vennepar som har barn i andre barnehager. Ser veldig forskjell da! Så er det også nærmere til den andre bhg vi har søkt til :)
Ja da skjønner jeg valget deres ;)

Storebror april09 <3
Lillesøster juni12<3

Back
Topp