Mye styr dette svangerskapet

lillemortil2snart

Elsker forumet
Det er så mye styr dette svangerskapet......     Jeg blør og er ekstremt kvalm....

Nå skal jeg på enda ein kontroll på KK fredag.... På poliklinikk denne gangen.

Andre som har blødd i tidligere svangerskap? Hva årsak var det? Fikk dere mer oppfølgning?

Jeg føler meg usikker om det er behov for det. Hva tror dere legene mener?

Jeg blødde en del under svangerskapet frem til 8 uke...
Har en sunn og frisk sønn i dag:)
synes uansett du skal sjekke det... Det viste seg at jeg hadde tvillinger og mistet den ene i 8 uke.MEN det trenger ikke være det selvom man blør under svangerskapet. Søsteren min også blødde en del under svangerskapet og med henne gikk det helt fint. Men sjekk det opp for sikkerhets skyld:)

Lykke til:)

Jeg har sjekket mye allerede. Jeg har hittil hatt 2 ultralyd. Jeg passerer uke 8 hvert øyeblikk nå.

Jeg skal sjekkes igjen på fredag.

Men fikk søsteren din mer oppfølgning eller var det ikke vits??

Jeg er ikke redd for spiren min, hjertet slår og ellers ser alt bra ut. Jeg blør bare.

ikkje så lenge siden eg var på kk på gynekologisk poliklinikk pga blødning. men dei fant desverre ikkje ut hva som gjor at eg blødde.. hadde og smerter. 
var ikkje mye eg fikk se av babyen, men sa eg ville se at den levde og da fikke g se ett bankende hjerte.. 
kan være mye som gjør at en blør.. håper dei finner ut av det...
regner med du skal på samme plass som eg var da siden du skal på kk og poliklinikk.
da er det nede i kjelleren der med føden.

Jeg skal ikke si noe for sikkert, men jeg tror ikke hun fikk noe spesielt oppfølging. Jeg tror egentlig det er ganske vanlig å ha litt blødninger under svangerskapet.
Jeg fikk ikke det jeg heller, jeg fikk beskjed om at det var vanlig å blø litt under svangerskapet. Ikke alle gjør det, men mange gjør nok det.
Jeg var jo kjempe bekymret så jeg ba selv om ultralyd i hytt og pine. Men så lenge du ikke er bekymret selv, så vil jeg vel ikke tenke meg at det er nødvendig med noe spesielt oppfølgning? Men jeg er ikke noen lege heller da...Så bedre at du snakker med en lege:)

~knocked up~ skrev:
ikkje så lenge siden eg var på kk på gynekologisk poliklinikk pga blødning. men dei fant desverre ikkje ut hva som gjor at eg blødde.. hadde og smerter. 
var ikkje mye eg fikk se av babyen, men sa eg ville se at den levde og da fikke g se ett bankende hjerte.. 
kan være mye som gjør at en blør.. håper dei finner ut av det...
regner med du skal på samme plass som eg var da siden du skal på kk og poliklinikk.
da er det nede i kjelleren der med føden.

Stemmer det du. Jeg skal ned i kjelleren. Men har vært en del runder i 3 etasje KK også.

Ja håper de finner noe. Jeg har sett bankende hjerte, nydelig liten sak

Sommerfugl: Nei jeg tar det hele med ro. Men legene er gjerne uenig, ikke godt å si. Jeg får høre hva de mener. Legen som har gitt meg time på KK, jeg sa i fra at jeg blødde forsatt. Blødd av og på siden søndag. Og jeg skulle gi beskjed så. De får bestemme heretter.

Jeg blødde noen runder de 12 første ukene av graviditeten. først en runde rundt uke 8. Da gjorde jeg ikke noe med det, var på det tidspunktet ekstremt kvalm, så det tok jeg som ett tegn på at alt sto bra til :) Blødde så en runde i uke 12. Da var kvalmen også avtatt, så da tok jeg kontakt med lege og fikk komme inn på UL. 

Alt sto bra til med den lille. Var bare slimhinnene som hadde lettere for å blø under graviditeten sa legen :)

Back
Topp