Mye sparking i magen?

loveorhate

Glad i forumet
Kjenner du mange spark om dagn? Er det ikke herlig?

jeg kjenner nesten ikke noe spark ell bavegelse. har fått et skjema fra sykehuset jeg skal fylle ut. men er lei. vil ha den ut... hehe

kjenner masse spark her oxo...en utrolig følese[:D]...men tanken på at det ikke roer seg før kl.0200 tiden kan det være litt"plagsomt".kunne tenkt meg og sove litt før den tid oxo en gang...
men nå er det bare å se frem til slutten,for nå er det ikke lenge igjen...[:D]
gleder meg til det...og se nurket komme til armene...[;)]

klem [:)]

Jenta vår sparker så det holder.. Av og til trykker hun den ene foten sakte utøver, og ganske kraftig..skikkelig vondt...[:-] Ellers vrir hun en del på seg.. Men er jo selfølgelig glad for hver eneste lille bevegelse[:)]

Ser ganske fram til å få henne ut.. [:)][:)]

min har oxo begynt å sparke så mye de siste dagene!!!!jeg sa pappan hans i dag, at jeg tror ikke han her sover i det heletatt for tiden[:D]....nå sparker han ikke så hardt enda at det gjør vondt heldigvis....så fortsatt er det bare deilige spark[:)]

å det er så deilig å kjenne det sparke, men noen ganger er det litt slitsomt.
Bruker å våkne tili på morgenen av de harde sparkene, men det er jo delilig[;)]
Gleder meg så , men det er jo så lenge til.. [:-]

ÅÅ det er så deilig å kjenne at det er liv i den lille krabaten[:)]..
Men noen ganger er det litt slitsomt, bruker å våkne tili på morgenen av de kraftige sparkene..
ååå gleder meg så til hun/han kommer, men det er jo såå lenge til..

Jeg kjenner også ekstremt mye liv. Mye mer enn forrige svangerskap. Noen ganger sparker hun rett på noen nerver i magen og da er det skikkelig vondt, men ellers er det bare kjekt. Er jo et sunnhetstegn sier jordmora.[:)]

Spark er helt HERLIG[:)] Kjenner masse spark hver eneste dag og magen buler til alle kanter. Spesielt merkelig er det når nurket presser rompe og rygg utover. Godt at en merker at det er liv.

Men nå begynner jeg å bli VELDIG nysgjerrig på hvem det er som gjemmer seg der inne i magen min[;)] Gleder meg masse til å få holde nurket i armene........

Back
Topp