Mye soving i kveld da! Oppdatert!

MissSE

Elsker forumet
Småtten var så trøtt i ettermiddag, så jeg la han ned for å sove litt, det er vanlig det.
Men da sover han 1/2 time ca, 16.30 - 17.00. I dag sov han 16.30 - 18.30 !!! [:-] Jeg sovnet i en stol! [8|]

Han våknet rett etter meg, lekte litt, ble stellt, spiste, koste litt på fanget og er lagt igjen, en time etter han sto opp, og han sover jammen meg igjen!

Håper han sover natten gjennom nå da. [8D]

-------------------------------------------------------------------------

Han sov uavbrutt i natt, og sov til kl 7!! Godt for både mor og barn! [:)][:)]

søvn avler søvn [;)] merker det her at de dagene han sover godt på dagen så sover han godt om natten..

Den som ikke har nattero, den har ikke dagen god :)

Han bruker å sove godt både på dagen og natten! Men lenge siden han sov 2 timer på kvelden.
Regner med det går fint. [:D]

OI!!! ja blir spennede å høre hvordan natten har gått da,og hvor tidlig han våkner i morgen tidlig...[:)] Pleier han å våkne tidlig ellers forresten?

ORIGINAL: lykkelig med 3 små*

OI!!! ja blir spennede å høre hvordan natten har gått da,og hvor tidlig han våkner i morgen tidlig...[:)] Pleier han å våkne tidlig ellers forresten?

Han pleier å våkne litt på natten, 2-3 ganger, men sovner uten at jeg tar han opp etter 1/2 time ca.
Og så våkner han på morningen ca 6.30-7.00. Tidlig nok.

ORIGINAL: LilleSitron

Han pleier å våkne litt på natten, 2-3 ganger, men sovner uten at jeg tar han opp etter 1/2 time ca.

Såpas ja[:)] Jo men 06.30-07.00 er ikke så ille til vanlig vel? Men ja,skjønner man er trøtt når man får nattesøvnen avbrutt x-antall ganger... Er sånn her å[:)] Trøsten og erfaringen er at de vokser det av seg etterhvert[;)]

Må huske å oppdatere i morgen da[;)]

deilig da[:D][:D] ka gjerne få litt av den søvnen der over på liam he he

ORIGINAL: LilleSitron

Såpas ja[:)] Jo men 06.30-07.00 er ikke så ille til vanlig vel? Men ja,skjønner man er trøtt når man får nattesøvnen avbrutt x-antall ganger... Er sånn her å[:)] Trøsten og erfaringen er at de vokser det av seg etterhvert[;)]

Må huske å oppdatere i morgen da[;)]

Jeg klager ikke! Han sover godt, og jeg med [:D] Er bare B-menneske, og syns da at 6.30 er tidlig. Hehe.. men hadde jeg komt meg i seng, så hadde jeg ikke vært så trøtt. [:D]
Nei da klager ikke.

Men er bare spent på hvor lenge han sover i natt, siden han sov så mye i kveld.
Skal oppdatere ja [;)]

ORIGINAL: connie83

deilig da[:D][:D] ka gjerne få litt av den søvnen der over på liam he he

*****SENDER SOVE STØV FRA NOAH TIL LIAM*****
****************ZZZZZZZZZZ****************
***********ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ***********

[:D]

WOW!!!!!! Så bra!!! Kan tenke meg det var skjønt!![:D][:D][:D]

Back
Topp