mye sover de nå?

Guttemamma82

Forumet er livet
VIP
her har vi fått en ordentlig soveunge... nesten så jeg blir bekymret. Vi vekker han jo stort sett for at han ikke skal sove hele dagen.

han legger seg kl 1930, og har flere ganger blitt vekt av meg kl 09 morgenen etter. Så sover han fra 11.30 og nå sover han enda (3.5 time nå) må vel vekke han. også sover han gjerne igjen etter et par timer, og må da vekkes etter en halvtime så han får vært oppe litt til han skal legge seg

han er jo litt snørrete, men er blid og helt i hundre da han er våken. Spiser bra..

er dette normalt a?

Her legges han for kvelden ca kl 19, og våkner for å stå opp i 8 tiden. Har aldri opplevd å måtte vekke han [:)] Men her våkner han en del ganger på natta for å få smukken eller pupp...

På dagtid har han som regel 2 dupper nå. En formiddagsdupp (alt fra 30min-2,5t) og en ettermiddagsdupp (alt fra 30min-1,5t).

Det var litt av et sovehjerte Trine!
Kristian legger seg i halv 7 - 7 tia, og jeg står opp et par ganger iløpet av natta for å gi han smukken. Står opp ca 7-8 tia.
På dagen sover han 1/2 til 1 time.

Her våkner Patrick kl 8.30-9.00  
Så sover han fra kl 10-10-30 til kl er 13.30!!!!!  (varierer litt men noen ganger kan han våkne kl 12. )
Så sovner han ca 15.30 til kl 18
Legger han for nattan ca kl 20.30(og da sliter jeg med å holde han våken den siste timen!!! 

Syns jeg ikke ser han nok iløpet av en dag! Men den sovingedn forandrer seg nok fort!

Her legges det rundt 19.30, også sees vi 3-4 ganger på natta for smokkeputting og en gang for pupp. (Han kan også ligge våken og snakke og rope en times tid på natta! Dette går da over i sutring når han begynner å bli trøtt igjen. På dagen sover han 2-3 dupper, hver på ca 30 min.

For et godt sovehjerte Tobias har!![:)]Han har vell behov for det!!Er jo litt deilig at de sover en del også da!!Snuppa mi sover hele natta(fra 19.00-til mellom 07.00 og 08.30)!Men på dagtid varierer det veldig fra en time til tre timer!Har to dupper på dagtid da!![:)]

Her legges de og sovner kl 19, våkner mellom 03 og 04 for flaske og sover videre til ca kl 07[:)] Så går vi tur i 10-tiden og da sover de stort sett hele turen, ca 1 t og 20 min...Noen ganger sover de i vogna ute til neste måltid kl 12-1230...Og så legger jeg de i sengene sine i 1330 tiden og da sover de alt fra 20 min - 2 timer! Men lar de aldri sove etter kl 16[;)]

Er helt normalt! [:D][:D]

Her sover hun på laaangt nær like mye... selv om mamma'n gjerne skulle ønske det til tider... [8D]
Noen barn trenge jo ganske mye søvn... heldigvis er de forskjellige her også... [;)] Nyt det!...-det sier jeg... [:)]

Hørtes deilig ut det, nyt det[:)]
her står snuppa opp ca 8. sovner ca 11, sover alt fra 20 min til 1,5 t så har henne enn sånn dupp til rundt 16 tiden. så legger henne seg mellom 19-20, sover da noen timer så er det endel pupping i løpet av natten, fra 3 til 7 ganger ca[:)]

ORIGINAL: Dreams

her står snuppa opp ca 8. sovner ca 11, sover alt fra 20 min til 1,5 t så har henne enn sånn dupp til rundt 16 tiden. så legger henne seg mellom 19-20, sover da noen timer så er det endel pupping i løpet av natten, fra 3 til 7 ganger ca[:)]

Så godt å høre det er flere som er fremme med puppen på natta!!! [:)] Føler det er mange som sover rundt nå....

Philip sovner som regel ikke før halv ni på kvelden, og er ofte oppe en til fire ganger om natten for litt pupp(kos[8|]) Står opp ved syvtiden, og sover flere ganger på dagen. Alt fra 10 min til en time om gangen.

ORIGINAL: Smiley80

ORIGINAL: Dreams

Så godt å høre det er flere som er fremme med puppen på natta!!! [:)] Føler det er mange som sover rundt nå....

Theo vil også gjeeeerne ha pupp hele natta, men han får det ikke. Det ser jo ikke ut til at han trenger det heller da![:D]

Men han får en gang, hvis ikke blir det utrolig lite søvn på oss! Når jeg nekter han pupp er vi ofte våkne en times tid, men jeg mååå bare holde meg hard, hvis ikke kommer vi til å puppe hele natta til han begynner på skolen!![:D]

Altfor lite[:(]

Back
Topp