Mye som skjer på natten for tiden

Hello_Cupcake

Elsker forumet
Er oppe på toalettet flere ganger om natten, har krampe i leggen så jeg må opp og stå på foten og nå har jeg begynt å sikle også.

Herregud pleier aldri å sikle, men det har jeg begynt med nå. Husker jeg gjorde det i forrige svangerskap også. Heldigvis gikk det over.

Noen andre som sikler når de sover?

jepp...jeg gjør....helt sprøtt...
håper også at det forsvinner etter på...

ORIGINAL: Rikke22

Jeg sikler i søvne fra før av så den var ikke ny her...
Men herregud så jeg snorker, har aldri snorka før men nå er det så ille at jeg våkner av det selv[:@]

Ellers så er jeg oppe 2-3ganger bare for å tisse om natta, tørr ikke strekke ut bena ordentlig i senga for da får jeg krampe[&:]

så mye herlig som skjer når man er gravid.

sikler ikke nei[;)] men jeg kommer sikkert til å "stønne" like mye på slutten denne gangen som sist... i følge sambo[8D]

men jeg er oppe på do hver 2.-3. time om natta for å tisse, og da er blæra mi så full at jeg ikke kan drøye den 1 min engang[:o]

i går natt var jeg drit lei og sa til sambo at jeg skulle selge blæra mi på ebay[8D]

å strekke ut føttene tørr jeg ikke nei[:o] heldigvis våkner jeg med en gang det begynner, så jeg pines ikke ås veldig mye ennå...

Men herregud så jeg snorker, har aldri snorka før men nå er det så ille at jeg våkner av det selv[:@]

Ellers så er jeg oppe 2-3ganger bare for å tisse om natta, tørr ikke strekke ut bena ordentlig i senga for da får jeg krampe[&:]

haha som å høre meg [8D] bortsett fra at jeg sikler mere nå enn jeg pleier [&:]

Hehe, det hadde jeg helt glemt fra sist...!!! Har ikke siklet enda, men det kommer nok. Siklet som en foss sist...og snorket enda værre[8D][:D]

min teori er at tissetrangen og leggkramper er for å venne oss til å sove lett på natta men mange turer opp for amming og bleisekift !
Snille kroppen vår, prøver å gjøre overgangen lettere [:D]

Samme her, sikler som en gal! Det er nok fordi jeg er konstant tett i nesa, så må puste med munnen på vidt gap [8D]

ORIGINAL: tihii89

Samme her, sikler som en gal! Det er nok fordi jeg er konstant tett i nesa, så må puste med munnen på vidt gap [8D]

det er jeg å [:@]

Er ikke bare bare å klare å snu seg i senga lengre heller, må reise meg opp for å klare å snu meg over på andre siden, og roter så med dyna at sambo lurer på om det er krig ved siden av seg[:D]

[:D][:D] Jeg må ikke reise meg opp(kommer ikke opp heter det vel), men hver gang jeg snur meg sukkes, stønnes og bannes det temmelig høyt. Gjør så vondt[:@]

Samme her, sikler i søvne fra før av (men ikke SÅ ofte/mye som nå) og må på do hele tiden og tørr heller ikke strekke på beina mine pga krampefare :P

ORIGINAL: Laisa

hehe[:D] det er min teori også!!! selv om jeg må innrømme at jeg er en smule lei alle tisse turene om natten!!!
ORIGINAL: Opsideisi

min teori er at tissetrangen og leggkramper er for å venne oss til å sove lett på natta men mange turer opp for amming og bleisekift !
Snille kroppen vår, prøver å gjøre overgangen lettere [:D]

Jordmoren jeg går til sa til meg sist gang jeg var det at det er nettopp derfor vi får søvproblemer i slutten av svangerskapet :P

Haha jeg grynter som en liten gris, snakker i sövne å styrer på x)

Hver gang jeg strekker ut beina våkner jeg av kramper fra helvette å gråter å ynker meg : p
Sambo er heldigvis blitt så vandt til disse krampene at han er i sittende stilling på sekundet å masserer å presser imot foten
min så jeg slipper å stå opp i det minste : D Herlige mannen min <3

Skulle aldri ha lagd denne tråden for har aldri hatt så mye leggkramper som i natt [&:][&:]

Back
Topp