Mye sikling fra baby

Amahel

Forumet er livet
Juli13-jentene
Noen flere som har opplevd det?

Her sikler Charlie Alexander en del og "blåser bobler".
Det begynte vel smått for to uker siden.
Virker nesten som han får tenner allerede :P
Kan det være at kløen er begynt allerede?
Vet det kan vare noen måneder før tennene bryter frem.

❤ Prinsen født 3.juli ❤

Siklingen har ikke begynt her enda. Det kan jo være at han sikler pga av tenner, noen begynner jo tidligere enn andre :) Min mellomste begynte også tidlig med sikling og virket som om hun klødde i munnen. Jeg tror det var tenner som lå og irriterte under overflaten en stund før de brøt ut.

Hm, Markus har begynt å sugle litt. Og blåse disse krabbeboblene;) Så da kan det hende han begynner å få tenner?? Blir 8 uker imorgen.

Hm, Markus har begynt å sugle litt. Og blåse disse krabbeboblene;) Så da kan det hende han begynner å få tenner?? Blir 8 uker imorgen.
Like gammel som min da, han bil 8 uker på onsdag.
Blir spennende å se når det kommer tenner på dem da :)

Snakka med ei i går, å hennes begynte slik i 3 mnd alderen, men fikk ikke den første tanna før han var året....

❤ Prinsen født 3.juli ❤

Like gammel som min da, han bil 8 uker på onsdag.
Blir spennende å se når det kommer tenner på dem da :)

Snakka med ei i går, å hennes begynte slik i 3 mnd alderen, men fikk ikke den første tanna før han var året....

❤ Prinsen født 3.juli ❤

Ja han ble født 1. juli:) Han sikler kanskje ikke sååå mye, men allikevel, han suglet ingenting de første 5-6 ukene. Tror jeg igrunnen siden fødselen har sett en hvit knopp bak inni munnen på han. Mulig en begynnende tann? Jeg håper fortsatt på å få til amminga, så skrekk og gru om han får tenner tidlig! :eek:

Ja han ble født 1. juli:) Han sikler kanskje ikke sååå mye, men allikevel, han suglet ingenting de første 5-6 ukene. Tror jeg igrunnen siden fødselen har sett en hvit knopp bak inni munnen på han. Mulig en begynnende tann? Jeg håper fortsatt på å få til amminga, så skrekk og gru om han får tenner tidlig! :eek:
Synes jeg kan se to tenner på vei nede, skal prøve å få tatt bilde ;)
Men de kan godt vente med å komme frem ja, nå går amminga som en drøm, og vil ikke slutte på grunn av tidlig tannfrembrudd.

❤ Prinsen født 3.juli ❤

Back
Topp