Mye romsterking helt «der nede» med tissen!

*Pink Sugar*

Betatt av forumet
Kjennes ut som ungen er på tur ut! Flere som har d sånn? Får litt stråling og det kan gjøre vondt .. hadde det slikt like før fødsel sist. Men syns d var noe tidlig. (Uke 31) Jordmor sa siden jeg hadde født for bare 8 mnd siden kunne man føde for tidlig! Jeg håper ikke d! Hodet lå helt nede på ul i forrige uke.
 
Jeg venter nr 3 nå og har hatt det slik med alle fra ca uke 28-30. Dersom baby ligger helt ned i bekken kan det sende stråling ned over symfysen som gir den følelsen. Er kjempe ubehagelig men kan heldigvis fremdeles være en stund til fødsel :)
 
Venter nr 2 og har hatt det sånn siden ca uke 27-28 tror jeg. Tror ikke det betyr annet enn at ungen presser hodet nedover i bekkenet.
 
Innimellom syns eg det kjennes ut som ungen skal skli ut når eg går ned ei trapp eller ein bakke. Grusom følelse.
Er generelt veldig glad i å kjenne på bevegelsene men rart når ungen bokser/krafser i det som kjennes ut som lysk-området... :wtf:
 
Jeg merket først i går (etter en kraftig diareutbrudd) at det presses litt mer nedover. Får magekramper i ny og ne, og plages med luft i magen i dag :p Har lest et eller annet sted at man kan få diare noen dager før fødsel fordi det er kroppens måte å "rengjøre seg" på. Helt ærlig så hadde det vært greit å bli ferdig med fødselen.. Jeg gleder meg så sykt til barseltiden :D
 
Jeg har hatt diaré hver dag siden juli, så i mitt tilfelle er det (heldigvis) ikke et tegn på at fødselen nærmer seg. :p Men det er mye romstering nederst, ja. Jeg tror lillebror ligger i seteleie, da, for jeg har faktisk aldri kjent spark eller bevegelser over navlen.
 
Back
Topp