mye rart

Novemberskatt14

Glad i forumet
Novemberskattene 2014 <3
Det er så mye rart som skal skje med kroppen nå..
De siste dagene har jeg hatt litt vondt i huden rundt navlen og i dag så har det blitt skikkelig ille... Har vondt i kanskje 5cm radius rundt navlen, det er såpass vondt at jeg ikke kan ta på det engang

Ja, det skjer mange forandringer ;p Jeg har fått skikkelig kløe rett under navlen samtidig som livmora dukker opp over kanten, så tipper det strekkes litt i huden :) Så har jeg nå hatt en dag med ekstrem tretthet igjen etter flere gode dager. *Gjesp*

Ja, her er jeg så trett og ekkel.. Går rundt i dvale hele dagen og sliter skikkelig når jeg skal underholde storesnupp i noen timer mellom bhg og soving.. Har konstant dårlig samvittighet fordi jeg bare sitter i sofaen/slår på tven.. men hun løper rundt og koser seg eller sitter på fanget og koser seg

Ja, her er jeg så trett og ekkel.. Går rundt i dvale hele dagen og sliter skikkelig når jeg skal underholde storesnupp i noen timer mellom bhg og soving.. Har konstant dårlig samvittighet fordi jeg bare sitter i sofaen/slår på tven.. men hun løper rundt og koser seg eller sitter på fanget og koser seg

Jeg skjønner men du skriver jo at hun koser seg så da er sikkert vesla fornøyd :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Det er klart det :) Ønsker deg god bedring :)

Back
Topp