Mye rart...

LykkeligMamma

Forelsket i forumet
Oktobermirakler 2013
I forrige graviditet syns jeg hendene mine luktet så rart de 3 første mnd :p
Og jammen er det sånn nå også... Blir kvalm og jeg vasker hendene hele tida, men det hjelper ikke! :-/ æsj.. Haha! Mye rart man skal gjennom :p Noen andre som reagere på noe spesielt?

Jeg har måttet kjøpe ny tannkrem og ny håndsåpe, fisj! :p
hehe :P Godt det er flere enn meg som reagerer på ting :P
For meg hjelper det ikke å bytte håndsåpe, syns hendene mine lukter kvalmt likevel... :S Herlighet... :P

Håret til 3åringen lukter så godt at det nesten er sånn at jeg har lyst til å smake på det :p haha :p

Hehehe.. Jeg sliter litt på jobben. Jobber i en bakeri avdeling. Og sist jeg var gravid, taklet jeg ikke lukten på boller. Haha. Og sånn er det denne gangen også. Må nesten holde pusten for å pakke inn boller :p

Håret til 3åringen lukter så godt at det nesten er sånn at jeg har lyst til å smake på det :p haha :p
Hehe :P Ser sikkert lurt ut om du begynner å sutte på håret til ungen din :P

Hehehe.. Jeg sliter litt på jobben. Jobber i en bakeri avdeling. Og sist jeg var gravid, taklet jeg ikke lukten på boller. Haha. Og sånn er det denne gangen også. Må nesten holde pusten for å pakke inn boller :p
Oij, ja da sliter du nok litt ja :P Får håpe det går over da :)

eller slikker av balsamkorken :p Er den som gjør det tror jeg :p
Haha :P Ikke uvanlig det for en gravid da :P
Vi pusset opp huset sist graviditet, og da blei det jo en del sagflis.. Og det luktet sagflis i hele huset, jeg fikk helt dilla :P Ville bare spise det, og gikk å sniffet på det hele tiden :P før det hatet jeg den lukta....

hehe jeg har fått en merkelig dilla på spylervæske hver gang jeg har vært gravid, elska lukten av det, er spent om det blir sånn nå også hehe :)

Takler ikkje kylling kjøtt... en av de første tingene som gjorde meg mistenksom ;)

Back
Topp