Mye rare folk ass!!!!!

*Riri*

April 2013's babymage
Seriøst da eller!?!? Nille i torvbyen (for de som vet hvor det er) har jo pussa opp, greit nok det.. Var innom å skulle handle noen kubbelys å slikt nå.. Tok med meg en kurv, og når jeg skulle betale satt jeg kurven på kassebenken så jeg skulle slippe å bøye meg 400 ganger.. Rakk vel å ha kurven der i 1sek før han duden bare: Åh nei du kan ikke sette kurven på benken da blir det riper sånn som det har blitt på den andre benken der. Svarte med at det er slitsomt å bøye seg så mange ganger. Da sa han jeg kunne holde kurven så han kunne plukke ut. Hallooo lissom, jeg er gravid og jeg orker ikke stå med en kurv i høyden hans i 5min.. Endte med å bøye meg og plukke ut selv. Vet ikke om det er gravidhormoner jeg, men kjente jeg ble skikkelig irritert inni meg, tror han så jeg ble litt oppgitt selvom jeg smila når jeg gikk.. Hva er det han tror æ? At han klarer å holde benken ripefri i all evighet!? Haha, nå må jeg bare le!!

Da hadde jeg lett bare svart at det pokker ikke er mitt problem...

Makan! Kan ikke ha flater hvor de er redd riper i en butikk.. Iallfall ikke på disken!

jeg tror jeg bare hadde hadde gitt han et blikk som sa : hold kjeft, her gjør jeg det på min måte.....

Sååååå teit.. Det er det dummeste jeg har hørt på lenge!
Altså.. Det sier vel heller litt om hvilken benkeplate de har valgt i den butikken :/
Han som jobba der var vel heller ikke en av de mest serviceinnstilte :p

Herregud, blir helt flau av å tenke på han. Sikkert ikke mer enn 20 år-skikkelig rar! Jadda, neida sååå..

hehe.. kan de ha varer på benken da?? vil jo tro at det og riper..

Lol.. lykke til sier jeg bare..
Er nok masse riper om kort tid lell..

Tror jeg hadde spurt "seriøst?" Og gått fra kurven (mens den sto på disken!)

Sent from my HTC One X using BV Forum

åh, er det han høye spjælingen som jobber der? skikkelig merkelig type.. han er vikar innimellom oppover på Borg også...
han hadde lett får høre det av neg hadde han prøvd seg på en sånn kommentar! minner meg om en radioreklane som går om dagen, der de parodierer akkurat sånne som han...

åh, er det han høye spjælingen som jobber der? skikkelig merkelig type.. han er vikar innimellom oppover på Borg også...
han hadde lett får høre det av neg hadde han prøvd seg på en sånn kommentar! minner meg om en radioreklane som går om dagen, der de parodierer akkurat sånne som han...
Ja, høy tynn og lys i håret. Skulle ønske jeg kunne spolt tilbake, for da hadde han fått mer enn bare et dumt blikk å et svar som, næhei? Javel.. Som jeg sa..

Ja, høy tynn og lys i håret. Skulle ønske jeg kunne spolt tilbake, for da hadde han fått mer enn bare et dumt blikk å et svar som, næhei? Javel.. Som jeg sa..
ja, da må det være han! er enkelte som ikke burde jobbet i butikk asså!

HALLO?......

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Hjelpes for en snåling. Regner med du er veeeldig frista til å handle der igjen, med den typen service og imøtekommenhet. Riper på disken, lissom. Hehe.

Hjelpes for en snåling. Regner med du er veeeldig frista til å handle der igjen, med den typen service og imøtekommenhet. Riper på disken, lissom. Hehe.
Han mangla nok noen skruer for å si det pent!! Det er en butikk for svarte, med mange typer mennesker. Blir ikke ripefritt for evig da vettu! Og jeg hadde tilogmed satt den på benken, da kunne den vel bare stått!? Ååh, blir så etterpåklok av hva jeg egentlig skulle sagt og gjort:P

Han mangla nok noen skruer for å si det pent!! Det er en butikk for svarte, med mange typer mennesker. Blir ikke ripefritt for evig da vettu! Og jeg hadde tilogmed satt den på benken, da kunne den vel bare stått!? Ååh, blir så etterpåklok av hva jeg egentlig skulle sagt og gjort:p

Kjenner følelsen :-) Man blir jo bare stå satt ut i øyeblikket når noen oppfører seg så merkelig.
Jaja, enkelte mennesker må man bare trekke på skuldrene av og ønske riktig god bedring :p

Back
Topp