Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, jeg har morkake foran jeg også, men nå har det vært veldig mye aktivitet siden uke 19 og så har det plutselig roet seg. Kjenner spark, men færre enn før.Samme her! Jeg har "valgt" å prøve og ikke bekymre meg helt enda. Har morkaka foran, så vet at intensitet kan variere. Jeg klarer heldigvis å vekke henne hvis jeg blir redd. Spiser noe søtt og dytter og rugger på magen. Får som regel spark i retur da [emoji7]
Samme hos meg - aktive dager på meg = mindre spark (mye gåing gynger visst, så da sover de godt). Men da tar det seg gjerne opp på kvelden når jeg slapper avPå hektiske dager er det lite liv hos meg.
Innbiller meg at når jeg er veldig aktiv er det en veldig roende effekt.
Ellers merker jeg mest aktivitet om kvelden etter jeg har lagt meg på sofaen eller i sengen og rett etter jeg våkner om morningen.
Men må innrømme at etter travel dag blir jeg liggende før jeg sovner for å kjenne etter
Litt kald drikke kan hjelpe å provosere frem litt bevegelse som nevnt over
Syns jeg leste på appen at fosterer begynner med søvnfaser rundt denne tiden?
Søvnfaser, vil det si at babyen sover lenger hver gang, eller at den sover på faste tider?På hektiske dager er det lite liv hos meg.
Ellers merker jeg mest aktivitet om kvelden etter jeg har lagt meg på sofaen eller i sengen og rett etter jeg våkner om morningen.
Men må innrømme at etter travel dag blir jeg liggende før jeg sovner for å kjenne etter
Høres veldig kjent ut, forstår plutselig hvorfor noen babyer bare roer seg når de blir båret/gynget, det er visst sånn det er, også før fødselen [emoji4]På hektiske dager er det lite liv hos meg.
Søvnfaser, vil det si at babyen sover lenger hver gang, eller at den sover på faste tider?
Synes dere intensiteten i sparkingen varierer fra dag til dag eller er det like mye hver dag. Jeg har kjent mindre i dag og i går. 3-4 spark her og der, men så er det rolig i timesvis. Vet aldri om jeg bør være bekymret eller ikke. Er 24+5 i dag.
Takk [emoji1] I dag har babyen sparket non-stop så det er nok bare naturlige variasjoner.Viss du vil så kan du spørre jordmor Katrine fra Libero om det
Trykk her for å skrive inn spørsmål
Viss du føler av sparkene avtar så ta kontakt med føden![]()
Her "hopper" hun på madrassen om jeg legger meg på sideneHer er det også litt varierende med hvor mye spark det er. Men har funnet ut at om jeg legger meg på venstre side så blir det full fest der inne [emoji7]

[emoji23] fantastisk beskrivelse.. Er vell sånn det er her også, men da kun på venstre siden.. synes det er litt fasinerende [emoji4]Her "hopper" hun på madrassen om jeg legger meg på sidene![]()