Mye nytt om dagen! :)

Galadriel

Gift med forumet
Marsboerne
Det har skjedd så mye nytt her hjemme i det siste, jeg rekker jo knapt nok å følge med selv! Stella har flytta over på eget rom, og det går strålende! Vugga på soverommet vårt er demontert og jeg har fått tilbake nattbordet mitt, og MASSE gulvplass ;) Ho spiser grøt, foreløpig helt uten magevondt. Ho har justert leggetida si til kl 19, helt av seg selv, de siste par dagene. Satser på at det holder seg sånn! Plutselig var det greit å ligge i vogna igjen, så nå er det mulig å gå en lengre tur uten å måtte være redd for hylgråt (med mindre jeg plukka ho opp og bar ho.) Det er også plutselig greit å ligge på både rygg og mage og leke litt for seg selv..! (Men det er fortsatt best å bli båret rundt, sånn at ho har full oversikt.) Ho er derimot mer høylytt, kan ligge å skrike og skråle lenge, bare for å trene stemmebånda ;) Og de få gangene ho er sinna, så ser vi kanskje tegn til at ho nok arver mitt temperament likevel ;)

Nå har vel jeg en av de yngste marsbabyene, så kanskje dette er old news for dere ;) Men hvordan er det med dere? Mye forandring om dagen? Eller er det likt seg? Dere som har hatt tøffe perioder, ser dere bedring?
 
Det høres ut som sånn det har vært i noen uker hos oss ja:)
Bortsett fra det med å ligge i vogna, det har aldri vært noe problem.
Digg det med leggetiden, for 2 uker siden ble det plutselig 19 istedenfor 20.
Hun koser seg skikkelig med å ligge på gulvet, snur seg til alle kanter for å få ta i de lekene hun vil ha.
Hun ligger også og synger av full hals, eller lager lyd med tunga.
Grøten er veldig populær også.

Jeg liker ikke å skryte for mye, men jeg synes faktisk jeg har en veldig grei unge som ikke krever mye.
Største "problemet" er vel at hun kan ligge så lenge på gulvet at jeg nesten glemmer at hun er der:)
Og de få gangene hun gråter blir jeg overrasket fordi det skjer sjelden.
Hvis jeg får en unge til kommer jeg vel til å få sjokk.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Det høres ut som sånn det har vært i noen uker hos oss ja:)
Bortsett fra det med å ligge i vogna, det har aldri vært noe problem.
Digg det med leggetiden, for 2 uker siden ble det plutselig 19 istedenfor 20.
Hun koser seg skikkelig med å ligge på gulvet, snur seg til alle kanter for å få ta i de lekene hun vil ha.
Hun ligger også og synger av full hals, eller lager lyd med tunga.
Grøten er veldig populær også.

Jeg liker ikke å skryte for mye, men jeg synes faktisk jeg har en veldig grei unge som ikke krever mye.
Største "problemet" er vel at hun kan ligge så lenge på gulvet at jeg nesten glemmer at hun er der:)
Og de få gangene hun gråter blir jeg overrasket fordi det skjer sjelden.
Hvis jeg får en unge til kommer jeg vel til å få sjokk.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Jeg kan egentlig bare signere det her, bordett fra at hun legger seg 1830.

Liker all mat, gaper høyt. Sover hele natta..altfor snill!

Vi begynner på 17 ukers kurs i babysvømming i morgen, det gleder jeg meg til. Ikke minst så se utviklingen på alle disse ukene.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Kan ikke klage på for snille babyer :) Jeg er VELDIG glad for at vi fikk dem i denne rekkefølgen altså! Hvis det hadde vært motsatt hadde det nok truffet meg som ei slegge denne gangen ;)

O, babysvømming - det hadde jeg tenkt å sjekke ut. Blir alene denne gangen da, sist var mannen med. Men det var så koselig :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
lillegutt her også er utrolig snill og god!
eneste han har litt å gå på er å ligge å leke litt lenger på egenhånd ;) ellers er han en liten engel som stadig utvikler seg og forandrer seg nesten fortere enn jeg liker!!
 
Min lillefrøken hadde kolikk frem til 3 mnd og var generelt misfornøyd og grinete de månedene der. Nå er hun derimot bare en liten solstråle :) spiser grøt og frukt som en helt, legger seg fint rundt 18.30, våkner av og til på natten for mat enda, eller sover rundt men våkner tiiidlig ;) koser seg på lekematta si og elsker storesøsteren sin! Smiler og er med på alt, gråter lite! Flytter på eget rom nå snart når vi får ryddet der, det blir igrunnen greit!
 
Jeg har en liten snill og god klump! Han kan ligge på gulvet å leke seng lenge alene, sutrer og gråter så og si aldri, hver dupp så gir jeg han kosen (bamsen) og smokken også sovner han uten problemer, sovnet klokka 18 fra han var tre måneder og sover hele natten :D har snudd seg fra rygg til mage en liten måned nå og hyler og styrer :D åler seg og snur seg etter leker, og har ville stått i fanget siden han var tre måneder :) jeg ble sjokkert da han var kjempe sutrete i dag, men fant ut at en tann har kommet frem :) nå skryter jeg fælt her, men han er virkelig min største stolthet! :)
 
Jeg har en liten snill og god klump! Han kan ligge på gulvet å leke seng lenge alene, sutrer og gråter så og si aldri, hver dupp så gir jeg han kosen (bamsen) og smokken også sovner han uten problemer, sovnet klokka 18 fra han var tre måneder og sover hele natten :D har snudd seg fra rygg til mage en liten måned nå og hyler og styrer :D åler seg og snur seg etter leker, og har ville stått i fanget siden han var tre måneder :) jeg ble sjokkert da han var kjempe sutrete i dag, men fant ut at en tann har kommet frem :) nå skryter jeg fælt her, men han er virkelig min største stolthet! :)
Det er lov å skryte litt:)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Absolutt lov å skryte! Deilig når det bare er moro :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Lille mammadalten her gjør store fremskritt også, smiler og ler og leker mer enn gjerne med bamsene sine i 15-20 minutter, så lenge jeg er like ved såklart :) Ruller nok rundt nårsomhelst, det er ikke lett når man er bare fem måneder og 10(!)kilo :D Liten fettklump, men med masse personlighet :) Må fortsatt sove med mamma, men nå kan jeg snike meg ut av senga og ha litt kjærestetid uten at hun merker det. Det gjør godt, han har nok følt seg litt i bakleksa.
 
Back
Topp