Mye murring/verking

Firsttry2019

Glad i forumet
Novemberbarna 19
Junibollene 2023
Noen som har opplevd perioder med mye murring/verking/stikking sånn midt mellom skambeinet og navlen? Har nå sovet fryktelig dårlig de siste to nettene pga dette..våkner ofte og finner ingen god liggestilling.. Er dette vanlig og fordi det foregår ting i kroppen, eller burde jeg være bekymret? Har ikke vært borti at det har vart såpass lenge før..

Jeg har også endel murringer nå og da. Kjenner mest fra skambeinet og nedover lårene faktisk. Det er nok helt normalt å kjenne murringer og verking, livmor vokser.

Jeg har også endel murringer nå og da. Kjenner mest fra skambeinet og nedover lårene faktisk. Det er nok helt normalt å kjenne murringer og verking, livmor vokser.

På en måte betryggende å høre...bare håper det gir seg igjen litt også..for ordentlig plagsomt å ikke få sove skikkelig:yuck:

På en måte betryggende å høre...bare håper det gir seg igjen litt også..for ordentlig plagsomt å ikke få sove skikkelig:yuck:
For meg sover jeg bedre når jeg holder rundt en pute, sånn at magen får støtte. OG en pute mellom beina :p Så samboer bestilte en pute som rekker meg fra halsen og ned til beina :) Den dobler som ammepute og babynest når babyen kommer da :p

For meg sover jeg bedre når jeg holder rundt en pute, sånn at magen får støtte. OG en pute mellom beina :p Så samboer bestilte en pute som rekker meg fra halsen og ned til beina :) Den dobler som ammepute og babynest når babyen kommer da :p

Kanskje det er verdt et forsøk! Er vant til å sove godt nesten uansett, så forferdelig irriterende å ligge sånn og vri seg i alle fall..

Bbhugme?

Jeg fikk en bbhugme av en venninne. Helt magisk!! Men den er sykt dyr, vet ikke om jeg ville betalt så mye selv :)
Kanskje jeg ombestemmer meg når jeg har mer behov for den :hilarious:

Jeg bruker bbhugme og den har reddet min nattesøvn flere ganger når det verker som verst:happy:

Har mye verk ja, det husker jeg fra graviditeten med storebror også. Er sikkert magen som vokser og strekker på seg.
Jeg blir ikke fortrolig med gravidputer.. så jeg har bare kjøpt en ekstra god hodepute som jeg støtter opp magen med:happy:

Så du klarer å sove med den, men ikke ellers når det er sånn? Varer den verkende følelsen lenge hos deg også?

Jeg sover med den hver eneste natt og den hjelper meg i forhold til å avlaste magen og gjør slik at jeg slapper av. Slapper jeg av mer så er ikke den verkende følelsen så ille og varer heller ikke så lenge. Jeg hadde ikke klart å sove uten den iallfall, spesielt hvis jeg verker, har vondt i ryggen, vondt i lysken osv osv:happy:

Har mye verk ja, det husker jeg fra graviditeten med storebror også. Er sikkert magen som vokser og strekker på seg.
Jeg blir ikke fortrolig med gravidputer.. så jeg har bare kjøpt en ekstra god hodepute som jeg støtter opp magen med:happy:

Men blir det mindre igjen i perioder også eller? Har vært sånn både litt i går også i hele dag her nå..:yuck: Og de to siste nettene..

Jeg opplever iallfall at det varierer veldig. Kan ha noen dager med mer verking og andre dager med lite, så helt klart i perioder for meg iallfall:happy:

Prøvde å sove med vanlig pute mellom beina i natt, og det hjalp ikke noe.. Sov kanskje 2,5 t til sammen gjennom natta, så rimelig slitsomt på jobb i dag. Ringte legekontoret og de ville sjekke, men fant ikke noe galt..skulle sende urinprøve til sjekk enest.. Kjenner jeg er glad det bare er 4 dager til ferie hvis det fortsetter sånn...! :hungover:

Men blir det mindre igjen i perioder også eller? Har vært sånn både litt i går også i hele dag her nå..:yuck: Og de to siste nettene..

Ja, det varierer veldig fra dag til dag. Noen ganger merker jeg ingenting, andre dager merker jeg mer.
Man kan få smerter i magen ved uvi og nyrebekken betennelse også, når man er gravid kjennes det ikke helt likt ut som til vanlig. så er du usikker på hva det kan være så kan du jo sjekke det:happy: Kan også være bekkenløsning ?

Prøvde å sove med vanlig pute mellom beina i natt, og det hjalp ikke noe.. Sov kanskje 2,5 t til sammen gjennom natta, så rimelig slitsomt på jobb i dag. Ringte legekontoret og de ville sjekke, men fant ikke noe galt..skulle sende urinprøve til sjekk enest.. Kjenner jeg er glad det bare er 4 dager til ferie hvis det fortsetter sånn...! :hungover:
Ring en fysioterapeut? Kanskje noen øvelser kan hjelpe deg å slappe av i musklene og styrke dem?

Ja, det varierer veldig fra dag til dag. Noen ganger merker jeg ingenting, andre dager merker jeg mer.
Man kan få smerter i magen ved uvi og nyrebekken betennelse også, når man er gravid kjennes det ikke helt likt ut som til vanlig. så er du usikker på hva det kan være så kan du jo sjekke det:happy: Kan også være bekkenløsning ?

Var hos legen i går, men de fant ikke noe.. Har heldigvis blitt mye bedre igjen i dag, så håper det bare var noe forbigående...at ting vokser eller noe :p

Back
Topp