Mye murring nå...

¤Mamma06og08¤

September 2013 <3
Murrer så fælt nå,ikke kjent noe særlig før nå... så da er det vel på vei å strekke seg inni der:)

Sent from my HTC Legend using BV Forum

Kjenner det godt i dag jeg også, og så begynner jeg å bli mer kvalm. Skal prøve en uke til på jobb, men så må jeg nok kaste inn håndkle. Kjenner stor forskjell på helg og hverdag, og jeg vil ikke ha det sånn at jeg ikke fungerer på jobb, og holder på å sovne i bilen på vei hjem fra jobb. Må kjøre ca 45 min hver vei.

Kjenner ikke så mye murringer om dagen jeg.
Da jeg kjente murring var det ubehagelig og jeg ville det skulle slutte. Nå når jeg ikke kjenner er det gærent også. Vil ha murring! :)

Hei, jeg er helt ny her. Jeg er 6+0 og har ganske kraftige og ofte mensmurringer istad lå jeg og bare pustet meg gjennoM det.. Noen som har erfaringer med hvor ofte og lenge det varer? har de siste dagene vært veldig kvalm også. merker jeg har en slitsom tid i vente hvis det fortsetter sånn.. :anyone

Hei, jeg er helt ny her. Jeg er 6+0 og har ganske kraftige og ofte mensmurringer istad lå jeg og bare pustet meg gjennoM det.. Noen som har erfaringer med hvor ofte og lenge det varer? har de siste dagene vært veldig kvalm også. merker jeg har en slitsom tid i vente hvis det fortsetter sånn.. :anyone

Hei, og velkommen! :)

Aner ikke hvor lenge det varer. Er vel veldig individuelt. Men høres grusomt ut å ha så vondt! Kanskje du kan få noe for det?

Back
Topp