MYE morsmelkerstatning hos baby 2 mnd...

Sånn var minste mi også. La på seg veldig lite mens jeg prøvde å amme. Vi trodde hun kom til å legge seg på en kurve under gjennomsnittet. Begynte så med mme, og ungen eksploderte[emoji6] Kurven skjøt i været, jeg tror vi hoppet rett fra str 62 til 74. Så stabiliserte det seg og hun fant kurven sin, som var en del over den hun la seg på først.

Mi gikk fra å være under den underste streken til litt over den nest nederste, var visst ikke bra ifølge hs.... men hun kan jo ikke ligge helt nederst hele tiden, hun ligger jo der pga for tidlig født..
 
Mi gikk fra å være under den underste streken til litt over den nest nederste, var visst ikke bra ifølge hs.... men hun kan jo ikke ligge helt nederst hele tiden, hun ligger jo der pga for tidlig født..
Mi veide 2705 gram ved fødsel. Etter noen måneder lå vekten over alle streken og utenfor vektkurven. Så kan ikke akkurat si at babyen din er så ille. Merkelig hvor mye de skal legge seg oppi.
 
varierte, noen ganger rundt 1 liter, andre dager 1,2 - 1,3 liter. Helsesøster sa at hvis baby var sulten så gi mat. De regulerer jo tørste slik også.
Vi begynte med grøt ved 4 måneder, Eller rettere sagt tynn velling i morsmelkerstatningen. Det hjalp. Da var det velling i et måltid, og en ss grøt i tillegg til MME i ett måltid. Da tilbød jeg også vann, men det ble ikke så mye før grøtmengden tok seg opp.
 
Back
Topp