Mye modning ?

MartineM

Elsker forumet
Juli13-jentene
Jeg har nå slitt meg gjennom helgen, først hadde jeg kraftig hodepine hele torsdag kveld og natt til fredag og plutselig sterke "mens"smerter og tak i ryggen, fredag natt kom smertene i rygg og mage litt igjen, lørdsg kveld hadde jeg smerter i magen i flere timer før det tok seg skikkelig opp når jeg skulle legge meg, da var det veldig vondt i rygg og veldig sterke smerter mulig vonde kynnere og kraftige kom tak vis. Nesten ikke sovet en drit vært sykt sliten i dag og fremdeles mensensmerter som kommer og går samt vond rygg.... andre som har det sånn ? Er det modning? Er 34+3 i dag.

termin 28 juli ♥

Ja, men er 38+ 2 i dag.. Hadde kanskje tatt kontakt med jm med tanke på at du er 34+... Er jo bra med modning, men er jo tidlig om babyen skulle komme nå...
Lykke til og god bedring!

Venter en gutt 1. Juli 2013!

Ta kontakt med jordmor.. Litt tidlig å ha så mye ubehag.. . Slitsomt å hå slik i lengden..Jeg har hatt litt kynnere siden uke 30. Men nå siste uka har det tatt seg opp veldig.. Tror det er modning , men jeg har ikke lenge igjen

❤ Gutt 2006 og Jente 2008 ❤ Termin 4.Juli❤

Gjør det! Kan være lurt å få komme inn å få tatt en sjekk for å se om det har virket inn på livmortapp o.l...

Venter en gutt 1. Juli 2013!

Jeg har det også slik, har gått med vonde mensmurringer og vondt i korsryggen i 4 dager nå, disse kommer som tak. Er kjempe sliten av dette, men jeg får heldigvis sovet så tenker da er det bare modning og ikke starten på noe. Men det er slitsomt. Jeg har ikke hodepine, men blir veldig kvalm når det står på... Jeg er 34+2. Kan være greit å ta det opp men de stopper ikke lenger en eventuelt fødsel lenger nå, det sa de til meg....

Termin 30 juli

Jeg har det også slik, har gått med vonde mensmurringer og vondt i korsryggen i 4 dager nå, disse kommer som tak. Er kjempe sliten av dette, men jeg får heldigvis sovet så tenker da er det bare modning og ikke starten på noe. Men det er slitsomt. Jeg har ikke hodepine, men blir veldig kvalm når det står på... Jeg er 34+2. Kan være greit å ta det opp men de stopper ikke lenger en eventuelt fødsel lenger nå, det sa de til meg....

Termin 30 juli

Forstått det sånn jeg også at de ikke stopper noe om det skjer etter uke 34, men skulle gjerne visst hvor mye det evt er modnet nå for ble litt redd på noen av de takene i magen, jeg vet jo ikke hvordan ting sksl kjennes ut, men trudde ikke kynnere var sååå vonde, så var et øyeblikk jeg trudde det var rier el noe, kom 2 ganger kraftig etter hverandre, men så ga det seg, men hadde en del vondt etterpå. Aner ikke hva det kan ha vært da jeg aldri har vært gravid før ;) spent på hva legen sier.

termin 28 juli ♥

har det akkurat sånn jeg også,murringer og tak i ryggen,mens smerter og nedpress.magen er stein hard
nesten hele tiden.........er 35 uker i morgen........

Back
Topp