Mye menssmerter

Firesmåfine

Flørter med forumet
Andre som er plaget med det nå? Skikkelig verk nederst i magen og også i korsryggen de siste morgenene.. Kjennes ut som første menstruasjonsdag hver dag nå..

Jeg har hatt det til tider i løpet av de siste ukene. Får det ofte samtidig som jeg har kynnere. Er livmoren som øver seg [emoji4] var sånn de andre svangerskapene også.

Hvis det blir veldig vondt og du kjenner tak, så ville jeg ringt føden

Noen som kjenner verk inni liksom? Over livmorstappen? Helt innerst [emoji85] Kjennes skikkelig ømt ut? Noen som har peiling på hva det kan vær?

Ja, både murringer og sånne stikkinger/ilninger. Og kynnere.. må vel bare regne med litt sånt fremover [emoji28]

Har også veldig vonde menssmerter :( de sitter mest i ryggen, noen ganger sprer det seg fremover til nedre del av magen med skikkelig nedpress. Kommer og går hele dagen. Kjenner det skal bli noen lange uker frem mot termin om det skal holde på slik som dette i 5-7 uker til.. :(

Har også veldig vonde menssmerter :( de sitter mest i ryggen, noen ganger sprer det seg fremover til nedre del av magen med skikkelig nedpress. Kommer og går hele dagen. Kjenner det skal bli noen lange uker frem mot termin om det skal holde på slik som dette i 5-7 uker til.. :(
Samme her!

Back
Topp