Mye menssmerter

Lenja86

Forelsket i forumet
Marsboerne 20 18
Vet at det er "normalt" å ha menssmerter.men hvor mye er egentlig normalt? :/ hatt sterke menssmerter i over en uke nå :( mest nederst i magen,men også noen ganger i korsryggen. Smertene kommer å går som de vil,alt fra noen minutter til halve dagen konstant. Er 6+2 nå.å får ikke lege time før slutten av august...tok hcg prøve i dag,som jeg får svar på onsdag. Er sååå redd for å miste igjen :( mistet i uke 12 i februar,men embryoet hadde blitt bare 6 uker ca.frustrert!

Jeg har hatt menssmerter siden uke 6, er nå i uke 11. Jeg har heller aldri opplevd å ha så ekstremt med menssmerter når jeg har vært gravid tidligere. Jeg har legetime den 15 august så prøver å forholde meg rolig i tankene vedrørende det frem til da. Smertene mine kan variere fra en halv dag til intenst i noen timer. Håper det er helt uskyldig [emoji1303]

Jeg har hatt menssmerter siden uke 6, er nå i uke 11. Jeg har heller aldri opplevd å ha så ekstremt med menssmerter når jeg har vært gravid tidligere. Jeg har legetime den 15 august så prøver å forholde meg rolig i tankene vedrørende det frem til da. Smertene mine kan variere fra en halv dag til intenst i noen timer. Håper det er helt uskyldig [emoji1303]

Huff...vi får virkelig håpe alt er bra med våre små frø <3 jeg håper hcg er helt toppers på onsdag :) masse lykke til hos legen ;)

Jeg har menssmerter som kommer og går. Noen ganger veldig intense, andre ganger murringer. Har også vondt i ryggen.
Disse smertene har jeg hatt helt siden jeg skulle ha hatt IKM. Nå er jeg i uke 9. Gynekologen sa at det var normalt, men at jeg måtte ta det veldig med ro...

Jeg har menssmerter som kommer og går. Noen ganger veldig intense, andre ganger murringer. Har også vondt i ryggen.
Disse smertene har jeg hatt helt siden jeg skulle ha hatt IKM. Nå er jeg i uke 9. Gynekologen sa at det var normalt, men at jeg måtte ta det veldig med ro...

Sa han noen grunn til at du måtte holde deg i ro?er du sykmeldt? Må du holde senga liksom? Beklager masse spørsmål :)

Sa han noen grunn til at du måtte holde deg i ro?er du sykmeldt? Må du holde senga liksom? Beklager masse spørsmål :)

Bare å spørre:)
Hun har sykmeldt meg ja, fordi jeg har så mye smerter og i tillegg fare for miste siden jeg har PCO og er overvektig.. :confused: (brukt lang tid på å bli gravid)
Jeg ligger for det meste. Blir fort verre når jeg er i bevegelse..

Er du i jobb eller?

Bare å spørre:)
Hun har sykmeldt meg ja, fordi jeg har så mye smerter og i tillegg fare for miste siden jeg har PCO og er overvektig.. :confused: (brukt lang tid på å bli gravid)
Jeg ligger for det meste. Blir fort verre når jeg er i bevegelse..

Er du i jobb eller?

Er i jobb ja. Oki...lurer fælt på om jeg kanskje skulle ringt legevakt eller noe å høre hva de sier [emoji848]

Er i jobb ja. Oki...lurer fælt på om jeg kanskje skulle ringt legevakt eller noe å høre hva de sier [emoji848]

Er legen din på ferie siden du ikke har fått time før i slutten av aug? Når du har mye smerter så skal de ta deg inn... Evnt ring jordmor

Jeg er også overvektig, jobber som lastebilsjåfør. Kanskje jeg burde kontakte legekontoret da? [emoji848]

Selvom du er overvektig så betyr ikke det at du må ligge mest mulig du også. Jeg har PCO i tillegg, og sterke smerter. Men har du ikke hatt noe UL hos gyn/jordmor eller lege enda?

Jeg kjenner murring ofte, og er redd for å blø hver gang jeg er på do omtrent. :( Slitsomt å ha det slik. Er nok normalt, men vanskelig å ikke tenke det verste.

Ok. Når er det du skal ha UL da? Når du er 12 uker?

Vet ikke, skal til legen den 15. Da skal jeg vel få min første kontroll. Så da får jeg vel vite etterhvert om når jeg skal på ul. Var jo hos lege 4 juli, da var min fastlege på ferie, så da fikk jeg time hos min fastlege den 15 august. Siden da har jeg vært etterlatt til meg sjøl egentlig. Men er jo en del forandringer siden jeg var gravid sist(7 år siden).

Back
Topp