denkulemage
Betatt av forumet
Jeg har vel egentlig hatt det hele veien i perioder. Sitter i mange timer når det først kommer. ennå jeg VET et er normalt blir jeg fryktelig bekymret:(
Flere som har det sånn?
Flere som har det sånn?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: mamma900
Ikke bruk tiden på å være bekymret ,snuppa! :) jeg hadde det selv sånn, da jeg var 15-17 uker på vei.. har det av og til nå også..
det er helt normalt.. jeg hadde mye vondt i magen.. hvertfall om morran.. lå å vrei meg i senga hver morra..
plutselig var gravidkula der [:)]
ORIGINAL: Stjernejenten
Sliter litt med menssmerter jeg også, men de varer bare en liten stund. Men om det hadde vært mensen hadde jeg tatt en ibux, for det er ikke behagelig. Og når jeg er på do så er det nesten som jeg forventer blod på papiret- "mensen er jo på vei" [8D]
Jordmor sa det kunne være fordi morkaken satt lavt og ble trukket oppover av livmoren ettersom denne vokser. Hun som tok UL på meg mente det ikke var det og mente det kun var pga strekking.
På meg kommer det uavhengig av hva jeg gjør, kan våkne med/av det, når jeg slapper av, når jeg stresser, når jeg sitter på jobb ol.