mye melk? Pumpere dere?

Lykkeliten ;)

Gift med forumet
Satt akkurat å pumpet meg. Jeg tok tiden på hvor lang tid det tok å pumpe ut 125 ml. Det tok akkuart 5 min. Jeg har melk som kommer fort, spes på dagen og nå er det kveld.. Snuppa mi drikker ofte bare 5 min så er hu mett [:D] , men hun er effektiv for hu hadde lagt på seg masse på 6 ukers kontrollen. Noen andre som hvet hvor lang tid de bruker på å pumpe ut 125 ml?? e litt nysjerrig hehe [:D]

dytter [;)][8D]

Her går det på mme bare...

ORIGINAL: Gunni

ok, er det noen spes grunn til det?

ORIGINAL: ludri

ORIGINAL: Gunni

ok, er det noen spes grunn til det?

Skal prøve å være litt kort her da, om jeg klarer...[:D]
Brukte skjold på sykehuset, måtte kjøpe selv til hjemmebruk. Dette både lukta og smakte silikon, og det ville hun ikke ta. Endte opp med pumping som hun fikk på flaske.

Funka fint det hadde det ikke føltes ut som om at jeg holdt på slik hele dagene. Ble rett og slett for masse. Hadde også problemer med å la henne ta brystet. Klarte ikke den følelsen man får, sånn ilinger innover i kroppen...
Derfor får hun mme nå.

Sandra fikk også det. Men det var pga to operasjoner og en hestkur av en antibiotika.

ORIGINAL: *JuLiAnE*

Jeg får ut 160-180 på 2-3min.. det spruter rett og slett...[:)]
Dette er på morgningen da vel å merke[;)]
wow!! Er d på et bryst? Ja melka mi spruter også mer om morgenen [:D] Da ligger vel ikke Elias så lenge på puppen heller?

når jeg fortsatt prøvde å få i gang melk kom det nesten 30 cl på det ene og ca 50-60 på den andre da holdt jeg på ca 20-40 min per pupp. det var kunn når jeg jeg hadde melkespreng på morgenen ellers kom det mindre.

her er det bare mme nå, var tomt for 2dager siden med mm[:(]

Back
Topp