Mye mas om blødninger, men...

Vinterspire14

Andre møte med forumet
Startet å spotte brunt på fredag, litt friskt + en del koagulert i går, og en del friskt og lite brunt i dag. I dag var jeg nesten 100% sikker på at jeg må ha mistet, har hatt så vondt i nedre del av mage og korsrygg. Men plutselig kommer kvalmen, og nå svelger jeg spytt for harde livet. Ikke vært kvalm en dag tidligere i svangerskapet? Ingen hjelp å få på legevakten, og jeg blir gal av å vente. Noen som har opplevd liknende?

Sent from my iPhone using BV Forum

tror sånne ting varierer helt enomt. og legevakten kan nok ikke gjøre mye så tidlig, om de ikek har ul på kontoret. jeg hadde kontaktet fastlegen i morgen og fått en ul :)

syns det er så rart at legevakta er så vrang mot så mange. eg opplevde å få henvisning til sykehus med en gang eg hadde blødning. det var riktig nok i uke 11 da men...

hør med lege i morgen. evt så hadde eg ringt en privat og spurt om de kunne ta en hastetime. det koster jo litt, men heller det enn å ikke vite.

husk at det er mangen som opplever blødninger og smerter uten at noe er galt. men forstår godt du er bekymret. :-(

masse lykke til! krysser fingrene for at alt er bra :-)

Takk for det. Har allerede bestillt tidlig ul privat på tirsdag, så får bare vente frem til det tenker jeg. Det føles bare så lenge til at jeg muligens blir gal i mellomtiden! Håper, men tviler :-/

Jeg vet ikke hvor langt du er på vei, men jeg hadde en blödning ca i uke 5 og har spottet litt brunt etter det, var kanskje litt uggen för blödningen, men et par dager etter ble jeg kvalmere.. Viste seg på UL at det var to fostersekker, men kun ett foster, så var mest sannsynlig den ene tvillingen som ikke gadd mer. Ellrs er det jo ikke helt unormalt å blö litt. En SA bruker å väre ganske heftig med mye klump og görr og bruker å gjöre jävlig vondt. Har hatt mange. Mine saer har begynt med press i korsryggen, etterfulgt av litt litt rosa blod og deretter tar det helt av og blir mökkavondt. Varer gjerne i 7 dager +

Hvordan går det med deg ?

Blir ikke bedre. Fossblør ikke konstant, heller ingen klumper - men har så vondt i mage og rygg. Fikk henvisning fra fastlege til GU på sykehuset, så får forhåpentligvis svar snart :-(

Håper alt er bra med mageboeren din.

♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Blir ikke bedre. Fossblør ikke konstant, heller ingen klumper - men har så vondt i mage og rygg. Fikk henvisning fra fastlege til GU på sykehuset, så får forhåpentligvis svar snart :-(

Masse lykke til. Krysser finge for at det her går bra.

Så trist. God klem, ta vare på hverandre og lykke til videre på ferden ♥

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Nei, så trist :(

Jeg synes det har vært et raid av SA'er nå :(
Det er like trist hver gang og jeg føler meg hjelpesløs siden jeg igrunn ikke har noen trøstende ord som kan hjelpe :(

Jeg håper du har noen som tar godt vare på deg nå og at formen raskt blir bedre. <3

Back
Topp