Mye man irriterer seg over når man har barn

KathMor

Forumet er livet
Spesielt lyder!!

Jeg er nuh dritt forbanna for at søppelbilen har kommet nuh - det er en GEDIGEN søppel sak som skal tømmes her, den bråker noe inni nattegampen!!!! og mi sover ute på Terrassen!!! Jeg forventer at folk skal holde seg UNNA når mi jente sover, ALT SKAL STOPPE - fann ass [:@] Lyst å ut å kaste egg på dem!

[8D][8D]

Jeg vet... mi våkna hun, alt er utenom rutine nå og det liker ikke jeg.. Verste av alt er at jeg blir sånn akutt sint vettu, veldig typisk KathMor jah [8D]

ORIGINAL: KathMor

Jeg vet... mi våkna hun, alt er utenom rutine nå og det liker ikke jeg.. Verste av alt er at jeg blir sånn akutt sint vettu, veldig typisk KathMor jah [8D]

Så dumt da... er vell lov å håpe at hun med tiden venner seg til rare og ganske høye lyder da[:)]

ORIGINAL: KathMor

sånn blir jeg også,,, hater når ting gjør at rutinen endrer seg, blir ordentlig sinna, sambo har ofte blitt oppgitt over meg når det gjelder det sovegreiene for jeg blir helt sprø av at det ikke går som jeg har planlagt....
bare dumt egentlig for man kan ikke styre alt med barn...[:)]

Back
Topp