Mye luft i magen

Frk.Smedstad

Venter på lillesøster
Flere som har mye luft i magen? Syns jeg kan fise hele tida. Måtte gå unna flere ganger i dag når vi var med et vennepar for er jo litt flaut blant folk da ;-)

Mamma til Herman venter lillebrøster mars 2014
Taster på appen :-)

Ja. Jeg også. Av og til er det jo ikke helt passende og heller ikke lett å stikke av. Som inni en bil. Da får lukkemuskelen kjørt seg og blir stram og sterk.

Mamma til tullemor på 4 år. Bruker iPhone appen :)

Hehe, her også... Fiser hele dagen! Har heldigvis ligget på stranda i dag og kan slippe dem løs ubemerket :p

Vår førstefødte kommer mars 2014, lykkelige <3

Hahaha.. samma hær :p fiser nonstopp :p sambo har holdt på å gå utav sitt gode skinn opp til flere ganger :p

Oh yes! Frøken Gassy her ;) hahaha. Lille frøkna mi spør hver gang, fjerta du mamma ;)

Ja veldig:/ ikke like morro på jobb bestandig, får slippes det ikke ut med jevne mellomrom, får jeg skikkelig vondt i magen:/

Trolljente født 13.10.2011
Lillebror/søster ventes 26.03.2014

Har også forstoppelse, eller hvertfall ufattelig treg mage! Er i syden, tar tabletter mot treg mage, drikker mye vann, går og svømmer.. Men som alle andre ganger jeg er i syden så klarer jeg ikke gå på do! Sist sommer gikk jeg to uker uten å få gå på do! Alt kom dagen vi kom hjem. Nå er det 4 dager siden, noen tips? Vil på do, haha!!

Sent from my GT-I9070 using BV Forum mobile app

Åh! Kjedelig at du er i syden når du er forstoppet :/ var på apoteket idag og fortalte om situasjonen min, og fikk stikkpille:) fikk endelig tømt meg idag, så får håpe det hjelper på fremover:)

Nå begynner jeg å bli full av luft i magen også. Ikke særlig lekkert akkurat og magen blir jo så oppblåst hvis man ikke får sluppet ut noe :oops:

Apper <3

Godt det er sommer og man sitt mye utendørs sier jeg bare he he lets fjert :p

Sent from my HTC Sensation XL with Beats Audio X315e using BV Forum mobile app

Back
Topp