Mye liv

Salami

Flørter med forumet
Julikulene 2020
Opplever at bebis er mye mer aktiv nå mot slutten. Kjenner mye bevegelse og at hun er mer «hardhendt».
Er det slik at de blir mer aktive mot slutten eller er det bare jeg som kjenner det bedre fordi det er blitt trangt inni der?
 
Opplever at bebis er mye mer aktiv nå mot slutten. Kjenner mye bevegelse og at hun er mer «hardhendt».
Er det slik at de blir mer aktive mot slutten eller er det bare jeg som kjenner det bedre fordi det er blitt trangt inni der?

han her er også ekstremt aktiv! Det er vondt til tider... føler han skal rive opp magen min...
 
Noen blir mer aktive, noen blir roligere.
Her har det blitt roligere, og takk for det. Magen har vært så sprengt de siste 8-10 ukene at all bevegelse gjør vondt, så det er godt med litt pauser innimellom, før var det aldri ro:confused:
 
Han her har vært veldig aktiv hele veien. Her om dagen hos jordmor ble vi sittende med doppleren i typ en halvtime fordi han var så hyper og hadde puls på 170-180 LENGE:hilarious: men nå har det vært rolig noen dager, og ekstremt rolig idag. Endte med en tur på føden for en sjekk :p håper det er stille før stormen her :angelic:
 
Her har det vært full aktivitet siden uke 16, og det har ikke blitt noe mindre, men er blitt hardere nå som baby er større og har mindre plass :p
 
Opplever at bebis er mye mer aktiv nå mot slutten. Kjenner mye bevegelse og at hun er mer «hardhendt».
Er det slik at de blir mer aktive mot slutten eller er det bare jeg som kjenner det bedre fordi det er blitt trangt inni der?

Hadde sykt aktivt i forrige uke... Trodde hun skulle sparke seg ut.. Men nei... Uke 40 her.. Trtives godt inni. Magehuset
 
Jeg har 16 dager igjen til termin, og synes bevegelsene er like heftige som de har vært de siste ukene. Ikke mer, men kraftigere. Blir stadig vanskeligere å finne måter å sitte og ligge på. For min del kan han godt komme ut nå.
 
Back
Topp