Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
buhuSå lenge det er mye liv tror jeg ikke baby har tenkt seg ut med det første. :/
Hvorfor ikke? Blir baby roligere dager før fødsel?Så lenge det er mye liv tror jeg ikke baby har tenkt seg ut med det første. :/
Jeg har dog bare en fra før og hun lå til lading før det braket løs.Hvorfor ikke? Blir baby roligere dager før fødsel?
Jeg har hørt at baby vanligvis blir roligere mot slutten, men trodde det var pga plassmangel. Inne i magen min er det likevel full fres, selv om han sikkert er 4kg nå.
Jeg har mindre bevegelse og har hatt det en ukes tid av og på uten at det er bekymringsverdig. Hun sover oftere i lengre perioder og har et helt annet våkemønster enn for bare noen uker siden.Det skal ikke bli roligere, det er bare en myte bevegelsene blir annerledes når det er dårlig plass, men det skal ikke bli mindre.
Forbereder seg nok til livet utenforJeg har mindre bevegelse og har hatt det en ukes tid av og på uten at det er bekymringsverdig. Hun sover oftere i lengre perioder og har et helt annet våkemønster enn for bare noen uker siden.