Mye liv

Meluca

Gift med forumet
Desemberskattene 2014
De siste dagene når jeg har hatt disse riene så har jeg hatt noe voldsomt med liv i magen. Rene skjære turnoppvisningen flere ganger om dagen.

Mot slutten på de andre så kjente jeg ikke så mye liv, men nå nå er det enormt..

Høres nesten slittsomt ut å slappe av, men er jo godt tegn å kjenne liv da;)

Så lenge det er mye liv tror jeg ikke baby har tenkt seg ut med det første. :/

Veldig mye action her og, men har hatt noen roligere dager innimellom. Men de siste dagene har hun drevet og flytta seg fra venstre til høyre, frem og tilbake, oppatt og oppatt. Ligger normalt alltid på høre side av magen. Så bevegelsene er litt annerledes. Men får fortsatt noen kraftige spark i ribbena :-P

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Så lenge det er mye liv tror jeg ikke baby har tenkt seg ut med det første. :/
Hvorfor ikke? Blir baby roligere dager før fødsel?

Jeg har hørt at baby vanligvis blir roligere mot slutten, men trodde det var pga plassmangel. Inne i magen min er det likevel full fres, selv om han sikkert er 4kg nå.

Jeg har hørt at baby vanligvis blir roligere mot slutten, men trodde det var pga plassmangel. Inne i magen min er det likevel full fres, selv om han sikkert er 4kg nå.[/QUOTE]

Tror ikke det er noen fasit på det. Jenta mi var veldig aktiv kvelden för hun ble födt, husker det kjempegodt:)

Det skal ikke bli roligere, det er bare en myte :) bevegelsene blir annerledes når det er dårlig plass, men det skal ikke bli mindre.

Hvorfor ikke? Blir baby roligere dager før fødsel?

Jeg har hørt at baby vanligvis blir roligere mot slutten, men trodde det var pga plassmangel. Inne i magen min er det likevel full fres, selv om han sikkert er 4kg nå.
Jeg har dog bare en fra før og hun lå til lading før det braket løs.
Mamma sa det samme til meg her om dagen når jeg nevnte aktivitet og alle jeg har snakket med har sagt at baby blir roligere mot slutten, så jeg tror kanskje det er noe i det.
Men andre kan jo oppleve det annerledes.

Det skal ikke bli roligere, det er bare en myte :) bevegelsene blir annerledes når det er dårlig plass, men det skal ikke bli mindre.
Jeg har mindre bevegelse og har hatt det en ukes tid av og på uten at det er bekymringsverdig. Hun sover oftere i lengre perioder og har et helt annet våkemønster enn for bare noen uker siden. :)

Jeg har mindre bevegelse og har hatt det en ukes tid av og på uten at det er bekymringsverdig. Hun sover oftere i lengre perioder og har et helt annet våkemønster enn for bare noen uker siden. :)
Forbereder seg nok til livet utenfor :)

Jeg har også hørt at baby ofte er stille før stormen og blir roligere rett før, men om det er pga plassmangel eller for å lade opp kan man sikkert spekulere i. Har dog venninner som har opplevd ulikt her, så som ved det meste er det nok variasjoner her og.
Jeg ble igangsatt første gang, så jeg har ikke noen erfaring på området, men hun var litt for rolig når ting satte igang ifølge jordmor...slumremodus som hun kalte det. Mulig hun instinktivt da valgte å spare krefter til den tøffeste etappen ;-)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Mi er helt sprellete inni magen, full fart hele tiden! Er nå 35+0, og like aktiv enda. Så håper det stemmer at så lenge dem er aktive så er det ikke tegn på fødsel ned det første, for jeg vil helst ho skal vente med å komme før januar :D

Back
Topp