Mye liv på nettene

Supermum

Blir kjent med forumet
:singing:xsmile9Hei er nå 27+5 og kjenner masse liv nå spesielt på kvelden rett før leggetid 22-23 og på natten og morningen. Sliter litt mer med søvn og får ikke sove og må opp sånn 06.00-07.00. Er det andre som også har det slik ?

Absolutt, har en aktiv liten krabat i magen her også. Både før jeg legger meg og i forbindelse med det 2-4 gangene jeg er våken for å gå på do i løpet av natten sier han i fra at han er her, også våkner han til og er skikkelig aktiv i 6-7 tiden. Merkes godt på kropp og sinn at man sover for lite, samtidig som det vel er en naturlig overgang til det som kommer. Hvis du er skikkelig trøtt og sliten, er det jo alltids lov til å ta seg en «ladedag» fra jobb. Noen ganger må man jo bare fylle opp søvnbeholderen!:)

Han er nesten alltid våken når jeg våkner litt midt på natta. Det liker jo å bli vugget i søvn av at vi beveger oss, så da er vel natta et fint tidspunkt å være våken på :p

Eg må ha den mest behagelige jenta ever. Litt romstering rett før eg skal sove, ellers litt når eg ligger meg ned på sofaen etter en lang dag på jobb og mini er lagt. Håper hun sover like mye når hun kommer ut som nå:hilarious::hilarious:

Men er litt misunnelig på dere då. Som kjenner så mye liv. Og når eg ser på snappen som Facebook gruppen har laget så er d jo ninjaer de fleste har i mageno_O

Her også har hun blitt mye mer aktiv de siste to ukene! (uke 28 i dag), i natt følte jeg hun drev med utfall for jeg kjente det på begge sider av magen :p

:singing:xsmile9Hei er nå 27+5 og kjenner masse liv nå spesielt på kvelden rett før leggetid 22-23 og på natten og morningen. Sliter litt mer med søvn og får ikke sove og må opp sånn 06.00-07.00. Er det andre som også har det slik ?

Gjett om! Når jeg legger meg er det som å «slå på en bryter» Haha! Sliter skikkelig med søvn selv og sover på dagtid nesten hver dag. De dagene jeg ikke gjør det er jeg helt kaputt. Synes kroppen begynner tidlig å vende seg til nattevakter altså. *trøtt*

Sniker fra januar 2021 gruppa. Sliter selv med nattesøvn, men er bare 23+5 i dag. De siste 4-5 ukene har jeg kjent at lillegutt driver med mye sprell i magen rett etter jeg har lagt meg og sover i intervaller på høyst 40-50 min av gangen. Begynner å tære på etter nesten 4,5 mnd med dette søvn mønsteret :dead:

Sniker også fra januar2021-gruppa. Er 24+1 idag, og lillemor her spreller gjerne i vei sånn i 0930 tida, etter tur med bikkja og frokost. Da er det en del liv. Også kommer og går det litt i løpet av dagen- hun elsker å dytte på blæra om den er full- det er visst gøy! Særlig hvis jeg sitter i bil.... Også er det en ny danserunde sånn i 2130-tida på kvelden. Igår var det også en heisarunde da jeg la meg på siden for å sove, da ble det visst tumleplass inni der- var som å ha en sprelsk makrell i magen- kjemperart!

Tror hun sover ganske mye, sikkert fordi jeg er ganske aktiv (går 10-12 km om dagen- fordelen med å ha hund) så jeg mistenker/håper at jeg får en baby som kommer til å like å sove i vogn/bevegelse. Det er jo bare en kjempefordel for oss, for da får jeg gått med bikkja og.

Back
Topp