Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei er nå 27+5 og kjenner masse liv nå spesielt på kvelden rett før leggetid 22-23 og på natten og morningen. Sliter litt mer med søvn og får ikke sove og må opp sånn 06.00-07.00. Er det andre som også har det slik ?
Har ikke fått med meg denne Facebook gruppa jeg. Hva heter den?Men er litt misunnelig på dere då. Som kjenner så mye liv. Og når eg ser på snappen som Facebook gruppen har laget så er d jo ninjaer de fleste har i magen
Termin desember 2020Har ikke fått med meg denne Facebook gruppa jeg. Hva heter den?
Sniker fra januar 2021 gruppa. Sliter selv med nattesøvn, men er bare 23+5 i dag. De siste 4-5 ukene har jeg kjent at lillegutt driver med mye sprell i magen rett etter jeg har lagt meg og sover i intervaller på høyst 40-50 min av gangen. Begynner å tære på etter nesten 4,5 mnd med dette søvn mønsteretHei er nå 27+5 og kjenner masse liv nå spesielt på kvelden rett før leggetid 22-23 og på natten og morningen. Sliter litt mer med søvn og får ikke sove og må opp sånn 06.00-07.00. Er det andre som også har det slik ?