Mye liv i den skjulte gruppa?

caracara

Forumet er livet
Kikker innom her av og til, men er sjelden så mye nytt å lese. Er det i den skjulte gruppa aktiviteten foregår?

Er nok der det meste foregår.. og da blir det lite i den åpne gruppa. Dumt for de som ikke har tilgang på skjult.

Syns generelt juni 2019 har vært en mere stille gruppe en andre grupper. Mistenkte i starten at det er fordi det ble laget en spørsmålstråd hvor det var ønsket at man stilte spørsmål i,derav mindre tråder.

Syns ikke aktiviteten på skjult er så stor heller (sammenlignet med andre grupper jeg var med i før)

Syns generelt juni 2019 har vært en mere stille gruppe en andre grupper. Mistenkte i starten at det er fordi det ble laget en spørsmålstråd hvor det var ønsket at man stilte spørsmål i,derav mindre tråder.

Syns ikke aktiviteten på skjult er så stor heller (sammenlignet med andre grupper jeg var med i før)
Er med i assistert gruppen, og syns at der var det masse liv ;)

Det er mere liv utifra antall innlegg i juni enn i Jan-mai. Så da er det generelt mindre liv på hele forumet. Synest nå det er bra dialog på sjukt jeg. :)

Enig! Er nesten mer liv i den gruppa jeg var i juli 2016...

Syns også det er lite liv både her og i skjult gruppa. Altså generelt i Juni forumet. Eg leser ofte i andre forum i stedet for.

Altså... den som vil ha mere liv må nesten aktivere seg selv.
Ja vil ha mere liv.
Men nei, vil ikke engasjere meg for det..?
Ikke for å støte noen, men det er bare vi som kan gjøre noe med dette.

Back
Topp