Mye/Lite modningstegn

HennieL

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Julikulene 2020
Smånissene 2022
Jeg er nysgjerrig på dere som har født før hvor mye modnings tegn hadde dere før dere fødte første gangen?
Og generelt til alle hvilken modnings tegn har dere nå og hvor langt er dere på vei?
 
Med nr 1 hadde jeg ingen tegn i det hele tatt før riene startet.
Med nr 2 hadde jeg sykt nedpress, kjentes ut som jeg satt på hodet hennes, og at hun hang ut da jeg gikk, husker ikke helt når det begynte. Masse kynnere hele veien.
Nr 3 masse kynnere hele veien, nedpress som med nr 2 og maserier i tre uker før fødsel.
Nr 4 masse kynnere hele veien, og relativt store blødninger siste mnd før han kom i uke 34+1. Blødningene hadde ingenting med modning å gjøre, men viste seg å være placentaløsning.
Nå med nr 5 har jeg hatt nedpress siden uke 32 ca, og kynnere hele veien. Ble strippet 37+1, da gikk slimproppen men skjedde ikke så mye mer.... hatt litt murringer, men både murringer, kynnere og nedpress er nærmest borte nå....38+4 i dag...,
 
Med jenta ingenting før vannet gikk... Annet nn ekstrem aktiv i magen 2t før det gikk. Lite skjedde etter d og måtte settes igang.

Med gutten min var jeg 3cm åpen før jeg ble satt igang... Ble strippet 3dager før og hadde blodig utflod ellers ikke noe.

Nå 4 dager til jeg blir satt igang..(termindag) . Ble sjekket for 2 dager d iden.. Mormunn lukket ikke noe modningstegn her enda...
 
Jeg er nysgjerrig på dere som har født før hvor mye modnings tegn hadde dere før dere fødte første gangen?
Og generelt til alle hvilken modnings tegn har dere nå og hvor langt er dere på vei?

hadde ingen tegn med noen av ungene; inkludert denne(nr 3....)
kun kynnere, som jeg har hatt siden uke 10...
 
Forrige gang hadde jeg ingen modningstegn i det hele tatt. Fødselen ble satt i gang 11 dager på overtid.

Denne gangen har jeg kjent mer nedpress og stikking i underlivet, men ingenting annet. Termindagen er i dag.
 
Jeg er nysgjerrig på dere som har født før hvor mye modnings tegn hadde dere før dere fødte første gangen?
Og generelt til alle hvilken modnings tegn har dere nå og hvor langt er dere på vei?

Jeg ble satt i gang to dager før termin, så jeg vet ikke hvordan det hadde vært før selve fødselen om den begynte av seg selv. Men jeg var jo helt moden, avflata og 1,5 cm åpning i god tid før termin og det merka jeg ingenting til :p visste ikke helt hva jeg skulle kjenne etter heller. Jeg er mye mer "på leting" denne gangen. Nå har jeg mye kynnere og murringer.
Sist hadde jeg ikke noen kynnere omtrent heller :p
 
Sniker. Med nr 1 gikk slimproppen. Med nr 2 var jeg løs i magen og kroppen tømte seg. Fikk deretter rier. Med nr 3 var det ingen tegn før vannet gikk
 
Back
Topp