Mye leker?

Misafiona

Elsker forumet
Har barna deres mye leker?
Evt. gjør dere noe med det eller synes dere det er greit?

Her har han for mye leker synes jeg, i alle fall i forhold til plassen. og nå hvet jeg jo at det kommer mer både til bursdag og antagelig jul, så derfor har vi tenkt å benytte anledning nå til å rydde bort noen leker. Noen gi bort, noe kaste kanskje og noe prøve å selge.
Vi har hatt en liten slik en før, da gav vi bort en del baby leker til en annen baby som ville ha de, det var da babyleker som begge her ikke brydde seg noe om lenger - og det gikk veldig fint å gi de bort.

Håper det blir slik nå også, jeg synes ikke det er så fint med så mye leker at det er rotete uansett... Klart noe kan vi jo kanskje sette på loft eller kjeller og ta og bytte om en stund. det er jo også spennes å gjøre, da har de jo "glemt de", vi skal i alle fall ta en opprydning å se hva som skjer[:D]

Hadde en sjau i våres, men trengs fortsatt en sjau...

Men samboern min er mer der at ting på spares på... mens jeg kan godt kaste eller gi bort... et dilemma.. [:D]

men lillebror her leker jo med mange av disse lekene, så tror vi skal starte med å sortere bort babyleker som han overhode ikke er interessert i lenger

med 4 gutter i huset som har hatt x-antall bursdager og juler,så er det altfor mye leker her!Blir nesten sprø..Har selvsagt rydda vekk babyleker,og rydda bort litt anna.Ellers har vi lekene på rommet deres,og bare litt her nede på stua.men skulle nok hatt en ryddesjau igjen snart!

Back
Topp