Mye kynnere

Blomst09

Blir kjent med forumet
Hei,

Er 29+3 uker i dag og har den siste uken opplevd mye kynnere, eller oftere enn det jeg har hatt til nå.
jeg får det av minste tingen, bare det å stå og lage mat, gå en kort tur, ta ut en vaskemaskin, sitte å jobbe på pc mer enn 1,5-2 timer. Er det flere som har det slikt? Er det vanlig eller noe å være bekymret?
Dette er mitt andre barn og kan ikke huske at jeg hadde så mye kynnere første svangerskap.
 
Det er normalt at kynnerne øker med antall barn. Så lenge de ikke er vonde, kommer regelmessig og ikke varer over timer kan du slappe av.
Har hatt mye kynnere siden uke 15. Nå har jeg nok 7-8-9 i timen. Hele døgnet:bored:
 
Får kynnere av å reise meg opp, gå, bøye meg, sitte på do, ja you name it :wacky: begynner å bli mektig lei av det
 
Hei. Er førstegangs og har også veldig mye kynnere hele døgnet. Ofte legger jeg ikke merke til det engang uten at jeg tar på magen. De kommer Både når jeg er aktiv, men også når jeg slapper av. Igår talte jeg 12 stk iløpet av en time mens jeg lå på sofaen. Ikke vondt, men til tider kommer de jo regelmessig.. synes det er vanskelig å vite hva som er normalt og når man bør kontakte sykehuset.
 
Førstegangs her også, og kynnere har tatt seg veldig opp siste dager. Igår hadde jeg en hel haug gjennom dagen selv om jeg satt og lå på sofaen. Og mer ubehagelige enn før også, strammet mye mer rundt hele magen/ryggen. Og kjente i tillegg litt murringer nedi magen. Leser så mye forskjellig så synes det er vanskelig jeg og å vite hva som er greit og ikke? :p
 
Førstegangs her også, og kynnere har tatt seg veldig opp siste dager. Igår hadde jeg en hel haug gjennom dagen selv om jeg satt og lå på sofaen. Og mer ubehagelige enn før også, strammet mye mer rundt hele magen/ryggen. Og kjente i tillegg litt murringer nedi magen. Leser så mye forskjellig så synes det er vanskelig jeg og å vite hva som er greit og ikke? :p
Kynnere tar seg opp mot slutten av svangerskapet. Når de endrer seg vil du merke forskjell, da er det en annen type vondt, mer sånn du beskriver med stramming rundt rygg og fremover.
 
Hei,

Er 29+3 uker i dag og har den siste uken opplevd mye kynnere, eller oftere enn det jeg har hatt til nå.
jeg får det av minste tingen, bare det å stå og lage mat, gå en kort tur, ta ut en vaskemaskin, sitte å jobbe på pc mer enn 1,5-2 timer. Er det flere som har det slikt? Er det vanlig eller noe å være bekymret?
Dette er mitt andre barn og kan ikke huske at jeg hadde så mye kynnere første svangerskap.
Jeg er i uke 25 og har kjent på kynnere i ca 2 uker nå, teller opp mot 15-20 per dag. Er ikke vonde men klarer jo ikke annet enn å bli skikkelig nervøs. Hvordan gikk det med deg?
 
Jeg er i uke 25 og har kjent på kynnere i ca 2 uker nå, teller opp mot 15-20 per dag. Er ikke vonde men klarer jo ikke annet enn å bli skikkelig nervøs. Hvordan gikk det med deg?
Jeg gikk helt til termin (nesten ) barnet ble født en dag før termin. Det var litt opp og ned med kynnere, noen dager/uker hadde jeg mye og andre ganger mindre. Jeg fikk også en del modningsrier fra nesten uke 30 og de varte fram de fødsel, men det var også litt sånn opp og ned. Noen netter trodde jeg virkelig fødselen skulle starte, men gjorde jo ikke det. Mitt beste råd er å ta det litt mer med ro hvis du kan, ikke anstreng deg for mye ♥️
 
Back
Topp