Mye kynnere...

Mymlen

Glad i forumet
Har hatt kynnere nesten hele tiden siste døgnet. Både når jeg går, sitter eller ligger. Flere som har hatt det sånn? Er fødselen rett rundt hjørnet eller kan jeg plutselig gå med så mye kynnere i lang tid? Er 6 dager til termin og veeeeldig utålmodig :p

Har hatt det sånn kjempe lenge jeg! Har 11 dager til termin :/

Har også hatt det slik lenge.. helt siden rundt uke 27... kjempetungt og irriterende :p men for deg som ikke har hatt det slik, så er det jo mulig at det er et tegn på at det er modning på gang :) kroppene våre er jo helt forskjellige! Og hyppigere kynnere skal jo oppstå nærmere fødsel ;)

Kynneraktiviteten min har tatt seg kraftig opp di siste dagene. Kommer hele tiden og er strammere enn noen gang. 39+1.

Har også hatt det slik lenge.. helt siden rundt uke 27... kjempetungt og irriterende :p men for deg som ikke har hatt det slik, så er det jo mulig at det er et tegn på at det er modning på gang :) kroppene våre er jo helt forskjellige! Og hyppigere kynnere skal jo oppstå nærmere fødsel ;)

Ja, har sluppet å slite mye med dette tidligere, så håper jo på at det er et tegn... Tar jo alt som skjer med kroppen som et tegn på at fødselen nærmer seg :p Går bare og håper at vannet skal gå eller riene komme for da er det liksom ikke tvil :p Men kommer vel til å sitte og angre når det først begynner også haha.. :p

Back
Topp