MYE kynnere..

Snart_mamma_til_to88

Flørter med forumet
Har hatt en del kynnere dette sv.skapet. Mulig fordi jeg er andregangs. Har holdt på litt idag med rydding og slikt. Men ikke noe med stor intensitet. Nå la jeg meg ned på sofaen for 1 time siden, og jeg har veldig hyppige kynnere. Hadde 5stk nå på bare 10min. Og de fortsetter å komme hyppig. De er såpass sterke at jeg må trekke pusten godt fordi jeg føler det presser veldig på lungene. Kjenner også nedpress når de kommer. I tillegg er baby i magen ekstremt aktiv. Andre som har erfaring? Er det noe å gjøre med, bør jeg ringe føden, eller la det være å se om det går over?

Hvis du er usikker, så ring føden :) Jeg har det som deg hver dag, hatt det i flere uler. Blitt verre for hver graviditet:( I løpet av døgnet har jeg flest timer med kynnere- enn ikke-kynnere.

Jeg har også mye kynnere som er mer eller mindre regelmessige. Kan holde på sånn i flere timer før det roer seg noe. Men har kynnere gjennom hele døgnet.

Jeg har også mye kynnere som er mer eller mindre regelmessige. Kan holde på sånn i flere timer før det roer seg noe. Men har kynnere gjennom hele døgnet.
Samme her og det stemmer at det blir verre, og verre for vært svangerskap både i mengde, og i styrke.

Har også hatt d sånn noen kvelder nå. Er andregangsfødene eg au og har hatt masse kynnere gjennom svangerskapet. Nå begynner de å bli hardere og vondere, akkurat slik du beskriver. Håper bare de tar seg opp til rier snart;)

Back
Topp