magen blir ofte steinhard. Er det kynnere? De kommer veldig ofte på jobb for tiden. Hvis jeg setter meg ned så gir det litt slipp, men med en gang jeg beveger på meg ble magen hard igjen i dag. Da kjenner jeg ikke noe særlig til baby og det kjennes ut som bekkenet mitt blir verre. Gjør vondt nederst i korsryggen og litt nedover beina til tider. Føler jeg må humpe rundt for tiden på jobben.
Er det flere som har det slikt? Ifølge appen min varer kynnere bare noen minutter, men jeg synes mine varer leeeenge til tider. Er det noe annet jeg opplever?
Har ikke jordmor å gå til, så da er dette nærmeste erfaringsbase (og legen min kan ikke svaret på noe som har med svangerskap utover å kunne måle SF-mål virker det som...)
Er det flere som har det slikt? Ifølge appen min varer kynnere bare noen minutter, men jeg synes mine varer leeeenge til tider. Er det noe annet jeg opplever?
Har ikke jordmor å gå til, så da er dette nærmeste erfaringsbase (og legen min kan ikke svaret på noe som har med svangerskap utover å kunne måle SF-mål virker det som...)
Last edited: