Jeg får kynnere med en gang jeg gjør noe som i det hele tatt er litt anstrengende. Nå skulle jeg støvsuge, da kom det med en gang, vasket gulvet her om dagen, da kom det også. Har vært sykemeldt lenge nå, hadde håpet å komme tilbake på jobb snart, men må innrømme jeg blir bekymret når jeg får kynnere så fort. Har en ganske hektisk arbeidsdag. Trenger jeg å bekymre meg eller er det bare å "overse" det? Har i tillegg irritabel tarm, og
sist jeg snakket med jordmor sa hun at det kanskje kunne bli et problem. At tarmene irriterer på livmora og at jeg dermed får kynnere. Det er jo den fantastiske magen min jeg er sykemeldt for, og den er jo rimelig aktiv for tida
Uff dette ble et langt sutre innlegg, men jeg blir så frustrert av magen, og nå i tillegg bekymret for kynnere
sist jeg snakket med jordmor sa hun at det kanskje kunne bli et problem. At tarmene irriterer på livmora og at jeg dermed får kynnere. Det er jo den fantastiske magen min jeg er sykemeldt for, og den er jo rimelig aktiv for tida
Uff dette ble et langt sutre innlegg, men jeg blir så frustrert av magen, og nå i tillegg bekymret for kynnere