Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
jepp. Jordmor kommenterte det på kontroll sist. Fikk kynnere av å flytte meg fra stolen og til benken. Var slik sist og, men ikke så ille med nr 1. Tipper jeg får en topptrent livmor
Samme her. Venter Nr 3. Første eg merker når eg vokner om morgene er at magen er knall hard. Så trenger ikkje ver aktiv for og få det. Synst der er nesten hele tiden. Og når vi har sex er det vondt. Veldig slitsomt når det er 4 mnd i gjen :/
Eg har haft Mye kynner efter sex og när eg har stressat Mye . Jordmor sa att de var ett tekken till kroppen å ta det med ro. Ikkje ligga på sofan med slappa av mer .
Har MASSE kynnere.. våkner med de og legger meg med de.... pga truende fødsel i uke 23 sist gang så har jeg allerede vært og målt livmorhalsen. må dobbeltsjekke at kynnerne ikke går over til rier. litt kort livmorhals, så gjør ALT jeg kan for å unngå kynnerne. men det er selvfølgelig ikke vanlig at det blir rier ut av de bare livmoren min som er litt fucked
Jeg har også veldig mye kynnere. Hadde endel sist gang også, men kan ikke huske at de begynte så tidlig. Noen dager er verre enn andre, særlig hvis jeg er litt oppkava og stressa.
Spesielt når jeg har hatt en tøff arbeidsdag, da klarer jeg ikke å gå hjem uten å puste meg gjennom kynnerne. Kommer også hvis jeg bærer tungt eller går mye.
Håper virkelig ikke de vonde kynnerne betyr prematur fødsel!!!
Jeg har hatt litt men uten smerte. Men i natt våknet jeg av smerter og kraftige kynnere. Var nære til å ringe sykehuset men så gikk det over. Er dette farlig? Bør jeg kontakte lege/sykehus?