Mye kynnere

~lykkelig med barn~

Elsker forumet
Juli13-jentene
Har hatt kynnere i lang tid nå, som har kommet og gått.
Men de siste dagene har det blitt veldig ofte, og magen blir hard igjen nesten med en gang etter at den har blitt myk. Den er nesten konstant hard! :confused:

Jordmor kommenterte jo også dette, og lurte på om jeg veldig mye kynnere. Får kynner bare av å reise meg opp! :rolleyes:

Flere som har det sånn?

ja magen min har vært konstant hard når jeg reiser meg opp/går, det har den vært lenge.. :)

Magen er hard bare jeg skal gå. Og i går kveld begynte jeg å få vonde kynnere igjen. Kan være for at i går bestemte jeg meg for å begynne å være aktiv igjen, uten å være redd for prematur fødsel.. er dritt lei senga:p

Begynner å bli unntaket når magen ikke er hard. Her er den hard og ubehagelig nesten konstant og det spiller ingen rolle om jeg er i ro eller rører på meg. Slitsomt.

Begynner å bli unntaket når magen ikke er hard. Her er den hard og ubehagelig nesten konstant og det spiller ingen rolle om jeg er i ro eller rører på meg. Slitsomt.
Samme her. Nå gjør de litt vondt også. Slitsomt...

Termin 17. juli :)

Har perioder på døgnet der de kommer som perler på en snor.. Men de kommer ofte når jeg bruker "magemusklene".
Heldigvis er de ikke onde, bare uhamselig med knallhard mage.

Godt å høre at det er flere! :-)
Da er det jo tydeligvis ganske vanlig! :-)
Hadde veldig lite kynnere forrige gang, så er litt rart å ha så mye og ofte nå.
Men sånn er det jo! :-)

Oh yes... Kynnere i skrivende stund :P Jeg må for guds skyld ikke gjøre noe som helst brå bevegelser. Da kommer det, kommer jo i grunn uansett men. :P
Mest ubehagelig når jeg kjører bil.

Hele tiden :) men de er ikke vonde heldigvis. Ser bare rart ut!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Venter en liten gutt 25. juli <3

Ja er ganske mye kynnere og ofte så tak i de at jeg begynner å lure litt, men er nr tre så er visst ganske vanlig har jeg hørt...

Venter en liten prinsesse 15.07.2013 ❤❤❤

Kynnerne har tatt seg veldig opp hos meg den siste tida. Før kom det bare når jeg var ute og gikk, nå kan det komme ellers også.

Back
Topp