Mye kritikk til KK for tiden.

MaiTjohei

Forumet er livet
MAI 2013
Jeg gruer meg altså. :P Har aldri vært der opp engang.

Forrige gang fødte jeg på fødestue, og det var også der jeg tok alle kontrollene, så jeg kjente godt til plassen og alle jordmødrene før jeg kom opp.

Syns det var fint å føde der eg:) hadde vertfall ikkje noe negative opplevelser:) ikkje grue deg :)

Er vel ikke det at det er så fælt å føde på kåk, men er hvordan se behandler de som ringer opp dit samt at de lar kvinner gå veldig lenge over estimert termin.

Ja, det går nok bra :)

Håper fødselen startere av seg selv gitt :)

Jeg fødte på kk sist og da hadde jeg en laaaaang fødsel med dårlige rier og det endte med tangforløsning. Jeg husker jeg spurte flere ganger på,slutten om jeg kunne få ks fordi jeg var supersliten, hadde dårlige rier og ingen framgang. Det endte med at jeg måtte begynne å presse for tidlig og at det kom inn 3 leger for å dra ut babyen. Fikk store rifter innvendig og ble klippet utvendig :-( følte at jeg ikke ble hørt i det hele tatt :-( så kjenner jeg kvir meg litt denne gang om det blir en like lang og fødsel.

Har født fire barn på kk,to på føden og to på storken og jeg har bare møtt koselige mennesker....
Har ingenting negativt å si:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Jeg hadde en utrolig kritisk fødsel med Mina, men jeg var aldri redd. Og ble tatt vare på, på en helt fantastisk måte.

Alt det som står i media er selvsagt ikke noe gøy å lese, men det er 5000 fødsler på KK o året, og man hører kun skrekkhistoriene. Prøv heller å tenk på hvor mange det faktisk går veldig bra med =)

Jeg hadde en utrolig kritisk fødsel med Mina, men jeg var aldri redd. Og ble tatt vare på, på en helt fantastisk måte.

Alt det som står i media er selvsagt ikke noe gøy å lese, men det er 5000 fødsler på KK o året, og man hører kun skrekkhistoriene. Prøv heller å tenk på hvor mange det faktisk går veldig bra med =)

Ja, det er veldig sant.

Går nok mer på at jeg ikke er kjent der oppe, og at det ikke frister å ligge på rom med andre. Jeg skal reise opp med en positiv innstilling :)

Back
Topp