Mye inntrykk på en dag!

Kine856

Betatt av forumet
Litt sliten nå. Først var jeg hos fastlegen hvor det ble full kontroll og sjukemelding og ny time om 2 uker. Godt og trygt med skikkelig oppfølging siden jeg hadde en sa i mars. Også har vi vært på tul i ettermiddag og der var det en liten spire med ett hjerte som slo. Så rørt og så glad. Alt så fint og bra ut og håper det varer. Kan nok hende det blir en ny ul om noen uker for å være helt sikker,er så redd for at dette skal gå gæli igjen. Men er mindre bekymra nå og skulderen har senka seg. Flere som har vært på tul enda og sett hjerte slå?

Last edited:
Litt sliten nå. Først var jeg hos fastlegen hvor det ble full kontroll og sjukemelding og ny time om 2 uker. Godt og trygt med skikkelig oppfølging siden jeg hadde en sa i mars. Også har vi vært på tul i ettermiddag og der var det en liten spire med ett hjerte som slo. Så rørt og så glad. Alt så fint og bra ut og håper det varer. Kan nok hende det blir en ny ul om noen uker for å være helt sikker,er så redd for at dette skal gå gæli igjen. Men er mindre bekymra nå og skulderen har senka seg.
Så bra å se det lille hjertet :Heartred

Åå så koselig med tul❤️ Det er enda 21 dager til jeg skal på tul! Dagene går så tregt!!

Var på TUL i dag. Så det lille hjertet slå❤️

Så bra! Jeg så ett bankende hjerte for snart to uker siden. Håper virkelig det er liv enda. Regner med jeg finner ut om en uke. Man senker skuldrene en del etter noe slikt ja!

Hadde ikke tul med første jeg og ble ikke så rørt som nå når jeg var på ul i uke 18-19 for da hadde jeg kjent liv i noen uker.

Jaa sant, er noe spesielt med å få se det så tidlig! Særlig i denne fasen når man som oftest er bekymret og ikke har noen klare tegn på at det er en baby der ❤️

Åh så fint å fått sett hjertet og at alt ser bra ut! Vi skal på tul idag kl 9, er på 6+6. Gleder meg!

Litt sliten nå. Først var jeg hos fastlegen hvor det ble full kontroll og sjukemelding og ny time om 2 uker. Godt og trygt med skikkelig oppfølging siden jeg hadde en sa i mars. Også har vi vært på tul i ettermiddag og der var det en liten spire med ett hjerte som slo. Så rørt og så glad. Alt så fint og bra ut og håper det varer. Kan nok hende det blir en ny ul om noen uker for å være helt sikker,er så redd for at dette skal gå gæli igjen. Men er mindre bekymra nå og skulderen har senka seg. Flere som har vært på tul enda og sett hjerte slå?
Gratulerer så mye med bankende hjerte! Skal på tul på fredag, håper vi også får sett et hjerte som slår ❤️

Back
Topp