Mye grynting/sutring ved legging..

Frk Spent

Mai 2014 mamma :)
Mailykke <3
Lillegutt har plutselig begynt å bli så urolig når han er trøtt. Kaver og grynter/småsutrer en evighet før han til slutt faller til ro. Jeg ligger ved siden av sengen hans og gir smokk, koseklut og legger på dynen som blir sparket vekk.

Vært slik i 1 uke nå. Spesielt ille på dagtid men i kveld har vi passert tre kvarter med småklaging.

Håper det bare er en periode men er det flere som opplever det samme?

:)

Jepp. Siste 2 dagene har vært helt jævlige. Hu sutrer og griner utrolig mye før legging, både dag og kveld. I dag tok det nesten 2 timer med hyling før hun falt til ro.
Våkna akkurat, og da hadde vi det gående enda en liten periode.

Ingenting hjelper, så jeg må bare la henne gråte i noen minutter av gangen før jeg går inn og trøster litt, så ut igjen og hu fortsetter å grine til hun sovner... aldri hatt det så ille før! Spesielt ikke ved legging... i tillegg våkna hun og babla HØYT i natt i 2 timer i strekk! Ingenting hjalp da heller...

Håper dette går over fort. Det er 2 uker til jeg starter i jobb, og denne dårlige søvnen hennes (og min) gjør at jeg gråter mer nå... er så sliten og frustrert...

Jepp. Siste 2 dagene har vært helt jævlige. Hu sutrer og griner utrolig mye før legging, både dag og kveld. I dag tok det nesten 2 timer med hyling før hun falt til ro.
Våkna akkurat, og da hadde vi det gående enda en liten periode.

Ingenting hjelper, så jeg må bare la henne gråte i noen minutter av gangen før jeg går inn og trøster litt, så ut igjen og hu fortsetter å grine til hun sovner... aldri hatt det så ille før! Spesielt ikke ved legging... i tillegg våkna hun og babla HØYT i natt i 2 timer i strekk! Ingenting hjalp da heller...

Håper dette går over fort. Det er 2 uker til jeg starter i jobb, og denne dårlige søvnen hennes (og min) gjør at jeg gråter mer nå... er så sliten og frustrert...
Huff, det jo håpløst :( :( Spesielt når det tærer såpass på deg :(

Det ble over en time med uro her i kveld. Han drev jo på så lenge, sovnet så vidt og til slutt hylte han ut "neh" - da var jo han sulten igjen stakkar... Dermed skjedde det som jeg prøver å unngå; amme han i søvn. Han var jo stuptrøtt, så etter å ha sutta i seg masse melk så sloknet han fullstendig. Jeg la han over i hans seng uten at han leet på så mye som en finger.

Det MÅ være et utviklingssprang eller noe, han har aldri vært slik.

Og dagsoving er det minimalt av nå med mindre vi skal på biltur eller at sutringa tar så overhånd at jeg må finne bæreselen. Sovner med 1 gang i de to tingene men jeg kan ikke kjøre bil hele dagen eller stå midt på gulvet gjennom hele luren hans :p

Her hyler han bare noen andre tar i han! Er helt håpløs for tiden, ingenting annet enn mamma og pupp som roer han. Prøver å lære han å sovne uten pupp, men det er ikke lett. I dag har han nesten ikke sovet noe på dagen heller. Håper det går over snart, slitsomt er det i allefall!

Helt vanlig med sånne perioder. Nettopp vært gjennom 1 1/2 uke med det vi også. Tenner, småsyk, voksesmerter, overtrøtt, for mye inntrykk iløpet av dagen. Mange ting det kan være. :)

I dag er det bedre gitt :) hun sov nesten hele natten, bare nippet til puppen en gang iblandt. Jeg var så trøtt etter gårsdagen, så jeg bare sov med henne ved siden av meg etter første nattmåltid. Prøver å unngå dette, men er ikke så lett.
I dag sov vi til kl 6 riktignok, men vi var uthvilte begge to. Hun sovner lett når hun legges om dagen, sover ikke veldig lenge da. Men er bedre enn i går :) spent på kvelden da...

Vel, leggingen i kveld var fortsatt ille... ikke så forferdelig som i går, men ille nok. Og så snart pappan prøver å hjelpe, så tar hylingen seg opp flere hakk når han går inn i rommet...

Back
Topp