mye gråting igjen

dhillon

Glad i forumet
vet ikke hva det er med Robin!han griner hele tida..skjønner ikke hva det er..er helt forvirra og leimeg.akkurat som om han skriker og blir skikkelig rød i ansikte..[:(]...hva kan det være?gir han minifom og alt.roer seg ned når jeg står med han i arma..stter jeg meg så griner han igjen...leker kanskje 1-2timer om morgen men ut over dagen er det bare gråt..

ORIGINAL: dhillon

vet ikke hva det er med Robin!han griner hele tida..skjønner ikke hva det er..er helt forvirra og leimeg.akkurat som om han skriker og blir skikkelig rød i ansikte..[:(]...hva kan det være?gir han minifom og alt.roer seg ned når jeg står med han i arma..stter jeg meg så griner han igjen...leker kanskje 1-2timer om morgen men ut over dagen er det bare gråt..

Har hatt samme problemet i det siste, men i går var hen sel sjølv igjen. Har begynt å drikke ammete på kveldane, trur det har hjelpt. Får sjå kossen dagen i dag blir.

Tenkte på magevondt jeg også... Håper det retter seg igjen ihvertfall. Sindre har enkelte dager hvor han kan være sånn. Sender en trøsteklem

Back
Topp