millemarie
Forelsket i forumet
Hvordan vite forskjell på mye gråt og kumelkallergi / intoleranser når man ikke har hatt baby før og ikke vet hva som er normalt?
Utenom gråt rett etter mat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hun min må også bæres hele tiden bortsett fra når hun sover. Men trodde hun hadde veldig behov for nærhet.Her var det ikke gråten i seg selv som var symptomet på melkeprotein allergi, men de vedvarende mageplagene. Var egentlig ikke noe verre rett etter mat, men var ille hele tiden. Måtte bæres i timesvis i bæresele for det var den eneste posisjonen som var smertelindrende.
Hun min må også bæres hele tiden bortsett fra når hun sover. Men trodde hun hadde veldig behov for nærhet.
starta du med melkefri MME i samråd med lege eller på egenhånd? Hvilken bruker du?![]()
Såpass ja, takk for svar. Denne althera er uten laktose og protein?min hadde Ikke behov for nærhet i så måte, men smertelindring (derfor måtte jeg gå og gå for å få bevegelse). Han hadde ekstreme magesmerter, spente hele kroppen, var veldig forstoppet. Når han i sjeldent øyeblikk ikke hadde vondt ville han mye heller være på gulvet enn hos meg.
Det var helsesøster som sa til oss at han nok hadde unormalt mye mage vondt (var nr 1 og vi hadde ikke peiling på hva som var normalt og ikke). Begynte med althera og merket forskjell etter en uke og etter 2 uker hadde han normal avføring og normale mageplager. Han har nå vokst det av seg.
Såpass ja, takk for svar. Denne althera er uten laktose og protein?
Har baby andre symptom på Melkeallergi?Hvordan vite forskjell på mye gråt og kumelkallergi / intoleranser når man ikke har hatt baby før og ikke vet hva som er normalt?