Mye fortere anpusten

Lena

Gift med forumet
Himmelbarn
Er det andre som har det slikt? Syns jeg har begynt å puste og pese for ingen ting, merker det veldig godt på astmaen. Trodde dette var noe som ville komme på slutten av svangerskapet men er jo bare 5+6 i dag. Blir sliten av absolutt alt. Melkesyra kommer med en gang jeg gjør noe. Syns liksom alt dette kom så tidlig

Har det ganske likt, så du er ikke alene :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Oh yes! Bærer guttungen opp trappa når han skal legge seg og begynner å synge nattasang når vi kommer på rommet. Men blir visst mer pesing enn sang gitt. Har ikke igjen pust. Merka det tidlig, flere uker siden. 8+1 i dag.

Godt å høre at det ikke bare er meg ;)

Jeg også. Skulle ta en joggetur her om dagen. Ble redusert til gåtur. Vondt å puste etter en liten spurt bare...
Og med ømme pupper var det heller ikke så godt når de danset opp og ned :P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ohh yes!! Ikke mye som skal til før enn puster og peser gitt :)

Desember 2014

Bruker App

Jeg også. Skulle ta en joggetur her om dagen. Ble redusert til gåtur. Vondt å puste etter en liten spurt bare...
Og med ømme pupper var det heller ikke så godt når de danset opp og ned :p

Hehehe.... min første tanke var au au au au ;) Tryggere på sykkelen da ;) Skal komme meg på spinning i morgen :)

Hehehe.... min første tanke var au au au au ;) Tryggere på sykkelen da ;) Skal komme meg på spinning i morgen :)
Det tenkte jeg også. Ble til at jeg måtte holde på puppene. Så nok litt komisk ut :p haha
Sykkel var nok et lurere valg ja :)

Ja. Blir skikkelig andpusten av å gå opp trappene på jobb. Nesten pinlig :P

Har ikke dette med at kroppen vår bruker ekstra blod på å produsere baby? Syns eg har hørt noe sånt.

Ja. Blir skikkelig andpusten av å gå opp trappene på jobb. Nesten pinlig :p

Har ikke dette med at kroppen vår bruker ekstra blod på å produsere baby? Syns eg har hørt noe sånt.

Høres jo fornuftig ut :)

Jeg og! :) Det har med at blodvolumet øker nå som vi er gravide :) Har hørt at det øker med rundt 2 liter og det er jo helt sykt mye :eek:

Hvilepulsen øker også med 10-15 slag i minuttet, så er ikke rart at pulsen fort blir høy ved trening :p

Jeg og! :) Det har med at blodvolumet øker nå som vi er gravide :) Har hørt at det øker med rundt 2 liter og det er jo helt sykt mye :eek:

oi det var mye!! ikke rart at man føler seg mer annpusten da :)

Hehehe! GODT det ikke bare er meg ja!!! Peser som et dyr etter å ha gått trappene 3. etasjer på jobben.

:-P

Jeg peste så mye på tur hær om dagen at samboere nesten ble bekymra. Skikkelig tungt med bakker for tiden. Litt godt å se at det ikke bare er meg ;)

Back
Topp