Mye følelser i sving!

LilleMy15

Blir kjent med forumet
Ligger her og skal prøve å sove, men det er ikke lett. I morgen skal jeg på første ul (8+2) og grunnet tidligere erfaringer er nervene i høyspenn!
Første graviditeten gikk jeg helt til uke 20 før jeg mistet, andre gang mistet jeg i uke 11, etter å ha sett på ul at det ikke hadde vært liv siden uke 8.
Føler jeg holder på å bli sprø! Har ennå ingen hode opplevelser fra ultralydlabaratoriet og er redd morgendagen blir en ny skuffelse!

Uff, det var mye klaging, men det er desverre ikke alltid så lett...

Forstår godt tankene dine. Du har jo virkelig måttet gå gjennom alt for mye. Har ikke så mange trøstende ord annet enn jeg håper du likevel får en ok natt og at jeg håper virkelig dybder oppleve gode nyheter i morgen. Hadde lignende opplevelser med ul mange ganger før jeg endelig opplevde positivt resultat, men det ble oppdaget mye før hos meg da.

Uff, forstår bekymringen din godt mtp alt du har vært gjennom tidligere! Håper alt står fra til med den lille, og at du får solid oppfølging videre som kan virke betryggende:) Masse lykke til ❤️

Masse lykke til og håper denne gangen skal bli en god opplevelse:)

Ligger her og skal prøve å sove, men det er ikke lett. I morgen skal jeg på første ul (8+2) og grunnet tidligere erfaringer er nervene i høyspenn!
Første graviditeten gikk jeg helt til uke 20 før jeg mistet, andre gang mistet jeg i uke 11, etter å ha sett på ul at det ikke hadde vært liv siden uke 8.
Føler jeg holder på å bli sprø! Har ennå ingen hode opplevelser fra ultralydlabaratoriet og er redd morgendagen blir en ny skuffelse!

Uff, det var mye klaging, men det er desverre ikke alltid så lett...

Forstår virkelig bekymringen din etter det du har vært gjennom, klart det blir vanskelig å tro på at man kan gå hele vegen ut! Skal selv på TUL i morgen og kjenner nervene er i høyspenn etter å ha mistet ved min første graviditet i høst og aldri så et hjerte banke på UL. Ønsker deg lykke til og håper du får en positiv opplevelse denne gangen :Heartred

Tusen takk for fine ord alle sammen! Da har jeg hatt min første gode opplevelse på ultralydlabaratoriet, puh!
Foreløpig fikk vi se en liten peanøtt som hadde et hjerte som banket i 180.
Da krysser jeg fingrene for veien videre og nyter gleden, før evt. andre følelser tar overhånd igjen.

Back
Topp