mye energi idag :P

*trebarnsmor*

Forelsket i forumet
For jeg har støvaugd og shainet hele leiligheten, gådd med søppelposene i conteineren og vasket trappeoppgangen + vasket klær til babyen :) har ikke ro i kroppen idag selv om jeg nesten ikke har sovet inatt :P

Så flink du er!!  Håper du får kvilt deg litt og..

det sies jo at dagen før fødsel får man mye energi! Kanske jdet skjer noe snart :P

Så flink du er! :-D
Litt godt å få sånne ting unnagjort i allefall

Imponert :) Er for det meste sliten nå, men kan få sånne kick av og til - utrolig hvor effektivt!

maggie91 skrev:
det sies jo at dagen før fødsel får man mye energi! Kanske jdet skjer noe snart :P

Hadde sånn energi dagen før jeg fødte nr 2 ;) men tror egentlig fødselen er langt unna enda siden jeg bare er 36 uker på vei idag :)

man vet jo aldri :D hehe 
Syntes bare det er så lenge igjen til april kommer, vi ha mer action her inne :D

Det er deilig med energirike dager :-) Jeg har fått trent i dag, rydda leilighet og vært hos jordmor :)

Hmm.. jeg har gjort det samme! :o vasket hele huset, klær, gått med hunden. og jeg pleier jo ikke å klare tur med hunden engang :D

er sååå deilig :D

Så flink du har vært sender du over litt energi her å eller???  her er det kun sofasliting om dagene..

Mye energi her også Er nok pga av det fine vårværet og at det er lysere ute nå. Og fått mere energi etter at jeg ble sykemeldt og slipper stresse med jobb, barn og husvasking. Har gått to turer idag og støvsugd huset.

Hehe.. Er ikke fin været som gjør det her.. Sjeldent det når man bor i Bergen hehe

Back
Topp